חופשת סקי באישגל

עיירת הסקי אישגל שוכנת בחבל טירול בדרום מזרח אוסטריה סמוך לגבול השוויצרי. אישגל נחשב לאחד אתרי הסקי היוקרתיים והפופולאריים ביותר בקרב גולשי סקי בכל רחבי אירופה. העיירה שוכנת בעמק יפהפה לרגלי האלפים בגובה 1400 מטרים מעל גובה פני הים. נקודת הסקי הגבוהה ביותר היא בגובה 2870 מטרים, מה שמבטיח שלג במשך תקופה ארוכה ועונה ממושכת של גלישה. בעיירה עצמה ניתן למצוא מלונות, מועדונים, בתי קפה ומסעדות ברמה גבוהה מאד.

באישגל  קיימים 240 ק"מ של מסלולי גלישה, המחולקים לרמות גלישה שונות:

  • מסלולים ירוקים – מסלולי גלישה למתחילים שמהווים 20% מהפארק.
  • מסלולים כחולים – מסלולי גלישה לרמת גלישה בינונית.  
  • מסלולים אדומים – מסלולים לגולשים מנוסים, שכבר שולטים היטב ברזי הגלישה.
  • מסלולי קרוס קאנטרי
  • סנופארק

חופשת סקי באישגל מאפשרת חווית סקי באירוח ברמה יוקרתית ומומלצת ביותר לחובבי סקי עם תקציב סביר ומעלה. המלונות באישגל הינם ברמה של ארבעה וחמישה כוכבים ויש גם היצע של דירות ובקתות ברמה גבוהה. בסמוך לאישגל שוכנות מספר עיירות מקסימות אשר מהוות פתרון לינה במחיר נמוך יותר, העיירות נמצאות בקירבה לאתר סקי עצמו במרחק של חמש-עשר דקות נסיעה.

אנחנו מתמחים שנים רבות בבניית חבילותסקי באוסטריה. אישגל הינו אתר מיוחד במינו ומומלץ לגולשי סקי שאוהבים להתפנק ולא רוצים להתפשר ברמת האירוח, אתר אישגל משלב מספר יתרונות: המיקום שלו מעולה ומאפשר גלישה אפילו לשוויץ הסמוכה, מסלולים נהדרים שמותאמים לכל סוגי הגולשים ולרמות הגלישה, חיי לילה תוססים במיוחד עם עשרות ברים ובירה מצוינת, מועדוני ריקודים שפעילים עד השעות הקטנות של הלילה, מקומות ספא מהודרים וכמובן מסעדות ובתי קפה ברמה גבוהה עם אוכל איטלקי ואוסטרי אותנטי.

אם אתם מחפשים חבילות סקי באישגל, כנראה שאתם אוהבים את החיים הטובים! נשמח אם תפנו אלינו לקבלת אינפורמציה מפורטת על כל האפשרויות באישגל והסביבה. יש לנו ניסיון רב בתפירת חבילות מיוחדות לאוסטריה ולאישגל, ברשותנו מאגר גדול של דירות נופש מעולות, צימרים ומלונות במחירים אטרקטיביים. לפני הנסיעה נצייד אתכם בטיפים מעולים על היעד: דרכי הגעה, מסעדות, אטרקציות ועוד.

נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.