חבילות סקי באירופה

שוויץ

איטליה

אוסטריה

צרפת

סקי בזול באירופה

בעשור האחרון חלה עלייה חדה בביקוש לחבילות סקי באירופה בקרב הקהל הישראלי, אם עד לאחרונה נחשבו חופשות אלה כתענוגות של העשירון העליון, כיום ניתן למצוא בהן את כל סוגי הקהלים: משפחות מהמעמד הבינוני, סטודנטים, צעירים וזוגות בחופשה רומנטית. עקב כניסתן של חברות תעופה לואו קוסט לישראל, והוזלה משמעותית במחירי הטיסות, היעדים לאירופה הפכו לברי השגה. הביקוש לחופשת סקי באירופה הולך וגדל, ומדי שנה עולה כמות הישראלים שיוצאת בין החודשים דצמבר ואפריל לחופשות סקי באירופה.

איזה מדינות הן הפופולריות ביותר לסקי באירופה?

בכל רחבי אירופה יש אתרי סקי טובים, אך אתרי הסקי הטובים והמודרניים ביותר שמספקים הנאה ופינוק אמיתיים נמצאים במערב אירופה. כל גולשי הסקי, באים כמובן בשביל לגלוש בין הנופים המדהימים והפראיים, אך לכל אדם, יש דרישות שונות ובקשות למה שבעיניו הוא חופשה סקי מושלמת. הצעירים מחפשים בדרך כלל בילויים בבארים ובמועדונים לאחר הסקי, יש כאלה שנהנים ללכת למסעדות עם אוכל משובח, ולאחרים חשוב להתפנק בספא לאחר יום מפרך. לכל אתר סקי יש את הייחודיות שלו ואת העיירה שמספקת את התנאים השונים לחופשה, ולכל מדינה יש את האופי המיוחד שמאפיין אותה.

איטליה – האווירה החברותית של האיטלקים בשילוב של האוכל המצוין, הופכים אותה לאחד היעדים המועדפים, אתרי הסקי הינם ברמה גבוהה והנופים פראיים משאירים אותך נפעם.

צרפת – אתרי הסקי בצרפת נחשב למעולים, הגובה הרב, בהם הם נמצאים הופכים לאטרקטיביים לגלישה, הן בזכות השלג האיכותי והן בזכות המרחבים העצומים. תוסיפו לזה אוכל צרפתי משובח ויש לכם חופשה מושלמת.

שוויץ – האתרים השוויצרים ידועים בזכות האיכות הבלתי מתפשרת והארגון למופת. האתרים נחשבים ליקרים יותר והם שמרו על אופי כפרי פסטורלי, האתרים קטנים יותר אך עם צביון מיוחד מאד ונופים מדהימים. לגלוש בשוויץ, זה כמו לגלוש בתוך גלויה.

אוסטריה – עם מדברים על אוסטריה, אי אפשר שלא להזכיר את האפרה סקי, החוויה שמתחילה לאחר הגלישה, באתרים רבים באוסטריה יש חיי לילה סוערים. זה מתחיל אחה"צ  כאשר הגולשים עוברים בין בתי קפה, בארים ומועדונים ונמשך עד לשעות הקטנות של הלילה.


הבחירה באתר סקי, היא לא פשוטה בשל ההיצע העצום של האתרים והמגוון הגדול חבילות, על מנת למצוא חופשת סקי בזול באירופה, או חבילה שתתאים בדיוק לך אנו ממליצים לפנות אלינו לקבלת הכוונה והתאמה. נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.

ליצירת קשר

ליצירת קשר מהיר