לקוחות קוליברי ממליצים

ששון שלום
חזרנו מחופשה מדהימה באוסטריה.
ורציתי להגיד תודה
רגע לפני שהתייאשתי, בחיפוש האחרון נתקלתי  באתר שלך.
משהו בקולך נתן לי את ההרגשה שהגעתי לאדם הנכון, ואתה לא אכזבת.
ידעתי מה אני רוצה, בית מיוחד עם נוף מיוחד עם לפחות 8 חדרי שינה ומטבח גדול ומפנק ואם אפשר גם בריכה למרות שכבר סוף ספטמבר.
ואתה תוך כמה רגעים חזרת אלי עם וילה מתאימה באזור וואגרין ותוך יום הכל נסגר וילה+רכבים+טיסות ל9 מבוגרים 5 ילדים ותינוקת.
הוילה היתה מדהימה ומפנקת וכל מה שרצינו קיבלנו. כול אמבטיה לתינוקת, השרות והיחס של אחראית המקום היו אדיבים ומקצועיים. ואפילו מזג האויר היה ידידותי ואפשר רחצה בבריכה.
המון תודה על היחס השרות והמקצועיות ממליצה בכל פה
ליאורה מירון ספטמבר 2018
ששון שלום
עם שובנו מחופשה משפחתית מוצלחת באוסטריה , ברצוני להודות לך על חלקך במימוש התכנית.
הטיסות היו כמצופה , המיקומים במטוס מצויינים על פי המובטח.
יחדת הדיור בוואגריין היתה יפה , נוחה , מסודרת ומפנקת.היחידה מצויידת במטבח מאובזר מעבר לציפיות מיחידות נופש.
הבטחתי לך חוות דעת על קייטרינג כשר אשר, שכרנו את שירותיו עבור ליל הסדר.
המזון הגיע על פי המובטח והיה טעים , מגוון עשיר וטעים מאד.
אני ממליץ בכל פה למי שהכשרות חשובה לו ,להעזר בשירותם.
 ולבסוף רק נותר לי לציין שבמידה ומי ממכרי יתעניין בנושא, אפנה אותו אליך בלב שלם וללא היסוס.
תודה רבה
משפחת רפאלי 15.4.2017

ששון

הגענו אליך דרך האינטרנט בחיפוש של דירה ורכב לטיול שוויץ

התקשרנו ומעברו של הקו היה איש אדיב מאד וסובלני שהבטיח לבדוק וחזר אלינו

עם הצעה. החלטנו להזמין דרכך אם לומר את האמת היו קצת חששות.

אבל……הגענו לשוויץ קיבלנו רכב נהדר יש לציין ונסענו לכיוון הדירה לעיירה הסליברג בהמלצתך.

הגענו לעיירה בשעה מאוחרת של הלילה התקשרנו אלייך ולמרות השעה המאוד מאוחרת ענית בסבלנות ואכפתיות. הדירה הייתה מעולה בדיוק כמו שהבטחת.

הטיול היה יוצא מגדר הרגיל גם המקומות שהמלצת לבקר בהם.

אין לנו רק להודות לך על היחס, הסבלנות והאכפתיות. אין ספק שנחזור אלייך להמלצות בטיולים הבאים.

בהערכה משפחת יפת יולי 2016

לששון השלום והברכה,

רק עתה התפנינו לכתוב לך מספר מילות תודה על הטיול המופלא שחווינו, כל שבט הצ'פלינים ליער השחור.
יצאנו ב- 7.6.16 ושבנו ב- 14.6.2016 קצר קצר קצר מידי…
ארגון המסע לא היה פשוט, גם כי מנינו 21 מבוגרים וילדים וגם כי משפחת בני הבכור הגיעה לשם מטכסס הרחוקה והתזמון היה מושלם.
תחת השרביט שלך התכנית קרמה עור וגידים וגם יצאה אל הפועל.
אנו רוצים להודות לך על האוזן הקשבת, על סיפוק הבקשות שלנו, על המענה לשאלות שלנו, על ההמלצות שקיבלנו ממך והכל במהירות, בסבלנות אין קץ ובמקצועיות….
קיבלנו עליך המלצה ולא טעינו. כבר מההתחלה, ידענו שהכל יהיה בסדר ואכן כך היה.
הווילה בה שהינו הייתה מדהימה, הן במיקום שלה והן בגודל, גם אם קרתה תקלה בחימום ובמים החמים – הכל לטובה…. הרכבים שחיכו לנו בחברת ההשכרה, התאימו לנו כמו יד לכפפה ובייחוד כי בכל רכב הייתה מובנית תכנית ניווט, מדוייקת וברורה מה שעזר לנו למצוא את הדרך בקלות ולא לאבד האחד את השניה.
הטיול הזה היה מעין ניסוי משפחתי, כמו תכנית ריאליטי של 8 ימים והמטרה אכן השיגה את יעדה,  נוצר גיבוש משפחתי יוצא דופן בין בני המשפחה, רבת הגילאים, שעד היום לא מפסיקים לדבר ולהזכיר. מומלץ לכל בית אב….. ואם…
יישר כוח לך, ששון ומקווים לעשות איתך "עסקים" גם בהמשך…..

תודה וברכה,
שרה ובני צ'פלין – קיבוץ מסדה

אל מר ששון מקוליברי הולידייס

הכרנו לפני כשנה כשנערכנו לקראת נופש משפחתי, 8 מבוגרים ועוד שמונה ילדים , ביניהם תינוק בן 4 חודשים.

המפגש אתך היה לאחר חיפוש ארוך באתרי האינטרנט במטרה למצוא בית שיכיל את כל תנאי המשפחה.

מצאנו איש נעים הליכות, אדיב ורגוע שידע להטות אוזן, להקשיב ולתת מענה מקצועי לכל הצרכים.

ארגנת לנו את הכול, טיסות , רכבים ובית מדהים בלב מחוז זלצבורג לנד .

שבוע של נופש מדהים באוסטריה בבית מושלם שכזה שהכיל הכול מכול:

9 חדרים זוגיים, סאונה , ג'אקוזי , בריכת שחיה מחוממת , מטבח מאובזר מ-א ..ועד – ת, חדר אוכל ענקי  ומרפסת נוף מהפנטת. מכונת כביסה ומיבש , כל אביזרי וצרכי הבסיס בבית ובמטבח , והכל נקי ומצוחצח.

ועוד שרות נעים ואדיב של מנהלת הבית … ובעצם מה לא.

כל שנותר לנו הוא להודות לך מקרב לב על כל שעשית ולהבטיחך נאמנה

כי נמליץ בכל לב לכל מכרינו .

בלה ופסח וסרמן,

ראשון לציון

25.8.2015

לששון שלום!

אנו מודים לכם על הטיפול המסור שלכם בנסיעה של משפחתנו המורחבת להולנד
סידורי הטיסה הרכב הבית בהולנד היו מצוינים ולשביעת רצוננו.
פניותינו נענו בסבלנות וברצון לעזור.

משפחתנו בילתה בהולנד בתאריך 31.7-8.8.2015

כל טוב ותודה יעל לוי כפר סבא

לששון
אנחנו נוסעים דרך קוליברי כבר כמה שנים ורצינו להודות לך על שירות מעולה,  יחס מדהים ואיכפתי.
ביולי האחרון נסענו לקטלוניה, משפחה מורחבת, 21 איש ופשוט אין מילים לתאר את הוילה בה לנו, וילה ענקית ומדהימה, מאובזרת מעל לכל הציפיות, ממש לא רצינו לעזוב.
שוב תודה על הטיפול המסור ועל הדרכה עם המון סבלנות.
אנחנו כבר אוטוטו מתכננים איתכם את הנסיעה הבאה!

משפחות דגן, אגרנטי, ורסנו, פרש ואלקון 4.9.2014

לצוות קוליברי

אנחנו רוצים להודות לכם על חופשה מהנה ומפנקת בכרתים.

מיצירת הקשר איתכם ועד החזרה הביתה הכל היה מעל לציפיות.

הוילה והמיקום שלה היה פשוט מדהימים, לא יכותם לקלוע טוב יותר.

גם מועדי הטיסות שהצלחתם לשנות לנו היו מצוינים, ואפילו זכינו לשדרוג הרכב.

תודה רבה בשמנו למארחים בוילה שנתנו לנו ארוח מעולה, ושוב תודה על הכל

משפחת דגן 8.7.2014

שלום ששון

חזרנו אתמול מחופשה ורצינו להודות לך על שירות וחופשה נפלאים.

הבית בפלכאו היה מדהים ועבר לכל הציפיות, הרבה מקום מטבח עצום ומאובר להפליא, ופינת אוכל גדולה ומקסימה

חצר פרטית ומעוצבת עם פינת מנגל, כמו כן בריכת שחיה המאפשרת סגירה ושימוש כאשר יורד גשם.

וכל זה בנוף הרים ירוק ומדהים.

תודה רבה בשמי ובשם משפחת זוהר, רכשת לך לקוח מרוצה, להשתמע בחופשה הבאה

משפחת זוהר 27.7.2014

רצינו לומר הרבה תודות על העזרה והארגון. היה לנו טיול מק-סים! הכל היה בדיוק כפי שהובטח ובדיוק כפי שחלמנו.. גם הדירה בשוויץ וגם הדירה בגרמניה היו מרווחות דיין, מאובזרות בכל מה שצריך ובמיקום נוח. וגם הטיפים וההצעות לטיול ששלחת לנו שימשו אותנו וסייעו לנו לבנות את המסלולים, גם בימים שהיה קצת גשום. אז תודה רבה ושתהיה שנה טובה ומוצלחת.

משפחת גילת. 4.9.2013

ששון בוקר טוב,

חזרנו ביום חמישי מפריז.

רצינו להודות לך על השירות והאמינות שלך

הדירות הן בברלין והן בפריז היו מציונות, במקומות מרכזיים כפי שהבטחת. מאובזרות ונקיות.

תודה רבה מאיתנו ותהיה בטוח שבנסיעה הבאה שלנו נפנה ישירות אליך.

כמו כן אנו מציינים בפני כל מכרינו על השירות והיחס המעולה שזכינו ממך

לאה ואריק חן 11.9.2013

רצינו להודות לך על חופשה נפלאה ושירות נהדר. שבועיים שלמים בכרתים והרגשנו שיכולנו להישאר עוד…

הוילות היו מדהימות, ממוקמות מצויין ומאובזרות היטב – בדיוק מה שמתאים למשפחות עם ילדים.

אנו שמחים לדעת שיש סוכני נסיעות מקצועיים, אדיבים, ובעלי קשרים נכונים לספק שירותי תיירות שאינם קונבנציונליים…

משפחת בנקין אוגוסט 2013

ל Calibri Holidays

תודה על חופשה נפלאה!

אנחנו תכננו נסיעה לחופשה לאירופה וראינו את הפרסום של קוליברי.

פניתי אליהם וקיבלתי טיפול מקצועי מהיר וייחודי. קיבלנו הצעה לבית שהיינו בו 12 יום, והיה בדיוק לפי התאור ואפילו יותר מזה…

מלון 5 כוכבים? אני הייתי נותנת יותר… נקי, נוח, מאובזר ברמה הגבוהה ביותר, הייתה נגישות למקומות שרצינו, אזור שמוני ומון בלאן ומעלית ב-5 דקות הליכה מהבית…

תודה על חופשה אמיתית ונהדרת.

בתקווה שזאת התחלה לשנים הבאות לחופשות בעוד אתרים מקסימים!

שלום רב לך ששון יקר!

תודה מקרב לב על הטיפול שלך והסבלנות לכל השאלות ששאלנו. ההמלצות שלך לטיול סייעו לנו בהחלטות לאן וכמה… אין מילים! הטיול היה מהנה ביותר. השהייה במתחם עשתה טוב לנכדים השובבים שלנו, שלא פסקו מלגלוש על המגלשות. נשוב וניפגש בטיול הבא!

רק טוב והרבה,

רמתי עליזה, גדעון, הילדים והנכדים. 23.8.2013

ל Calibri Holidays

למרות שעברו ב- 10 ימים מאז שחזרנו לא שכחנו להודות לך על כל מאמציך והשתדלותך שהכל ידפוק כמו שצריך..

הכל היה מצויין. נהננו מאד. הוילה הייתה מעולה והיה בה כל מה שהבטחת לנו .

בלבלנו לך הרבה את המוח אבל בסופו של דבר הכל היה כמו שצריך

תודה ונתראה בנסיעה הבאה

בברכה

גנסיה ואבי פווה 29.6.2013

ברצוני להודות לחברת קוליברי על תרומתה להצלחת הטיול המשפחתי הנפלא שעשינו ביולי האחרון. תכננו טיול לכל בני המשפחה, בסה"כ 19 אנשים. לאחר סקר שוק קצר בחרנו בחברת קוליברי וזכינו לשרות מקיף, סבלני ואמין. בתום תהליך לא קצר של תאומים והכנות שבהם קיבלנו מידע מפורט ומדויק ומענה מהיר ויעיל לכל השאלות והבקשות המיוחדות שהיו לנו, הזמנו דרך חברת קוליברי בית מדהים בקוסטה בראווה, טיסות ורכבים לכולנו.

במציאות הבית ששכרנו היה אפילו עוד יותר מקסים מאשר במצגת שקיבלנו מראש, הקשר והיחס של אנשי הקשר המקומיים היו מעל ומעבר למצופה.

היתה לנו חופשה משפחתית נהדרת, משהו באמת נדיר. אנחנו שמחים להמליץ בפה מלא על השרות והאמינות להם זכינו מחברת קוליברי.

א. ק. תל אביב

הגענו לחברת קוליברי כחלק מחיפוש חופשת קיץ באתרי אינטרנט שונים – לא היינו מגובשים ולא ידענו מה אנחנו רוצים – רק את היעד ידענו – קפריסין.

התקשרנו לכ – 6 אתרים שהציגו וילות בקפריסין – אבל משהו בשיחה עשה לנו את זה – נציג החברה הציע והסביר בפירוט,נועם,סבלנות ועם הרבה ידע על מה צפוי לנו.הרגשנו שזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. ביום שישי בבוקר טסנו לקפריסין – ללא עיכובים – מה שהפתיע גם אותנו – נחתנו ונסענו לוילה – בדרך עוד צחקנו שאנחנו לא יודעים מה מצפה לנו – שהגענו לוילה השמחה היתה גדולה – הוילה היתה מדהימה,גדולה,מפנקת,נקייה עם כל מה שששון הבטיח.

היתה לנו חופשה מדהימה,הנאה צרופה,שאין לי ספק כי בקיץ 2012 אנחנו שוב נפקיד את תכנון חופשת הקיץ בידיה של חברת קוליברי

יהודית לפלר

חברת קוליברי

ברצוני להמליץ בחום על חברת קוליברי וביחוד על נציג החברה מר ששון קטן שהציע הסביר בפירוט,נועם,סבלנות ועם הרבה ידע על וילה בפירנאים בספרד עבור נסיעה של 6 זוגות לנופש וטיולים והתנתקות מוחלטת.
נחתנו ונסענו לוילה – היו מעט חששות לגבי מה שמצפה לנו – אבל – הוילה היתה מדהימה,גדולה, מפנקת, נקייה עם כל מה שהובטח ויותר.
היתה לנו חופשה מדהימה, הנאה צרופה אין לי ספק כי שוב נפנה אל חברת קוליברי לתכנון החופשות העתידיות, אשמח לתת המלצות למעונינים

ניר בלזר 28.5.2012

אני נעזר בשרותי חברת קוליברי כבר מס' שנים.

במיוחד אני רוצה לציין את ששון אשר עזר לי בארגונם של כל הטיולים שעשיתי עם משפחתי בחו"ל בשנים האחרונות.

המקצועיות, האכפתיות, האדיבות, השרות המצויין גם לפני הטיול, גם במהלכו וגם לאחריו והמחירים הנוחים עושים את ההבדל.

ששון בהחלט יודע להתאים לך את החבילה המתאימה ביותר עבורך להנאה מושלמת.

כל שנשאר לי להוסיף הוא שאני מחכה כבר לטיול הבא שהוא יארגן לי ולמשפחתי.

גיא ו.

חברת קוליברי

תודה על חופשה נפלאה. ארמון שנמצא בתוך אחוזה. פשוט היה כיף לשהות בבית. לא בא לנו לצאת לטיולים. הצוות ובעל הוילה אנשים מקסימים. והיו נכונים לשרת אותנו על כל בקשה קטנה וגדולה כאחת.

מעביר אליכם מספר תמונות. שוב תודה.

מחכים כבר לבית הבא שתמצאו עבורינו. קחו בחשבון שלאחר המיקום הנוכחי הסטנדרט שלנו עלה.

שלום יוסקוביץ

שבוע טוב!

חלפו להם ארבע ימים מאז שנחתנו בישראל, אחרי עשרה ימים ששהינו ביער השחור באותו המקום שהבטחתה שהוא מיוחד במינו רק עכשיו התאוששתי מהחוויה המדהימה, הרגשתי צורך לשלוח לך מייל ולהודות לך על הכנות והיושר והאינפורמציה שעברתה לנו, ובזכותך אני חייב להודות שנהנינו מאוד, ואני לא מאמין שהייתי מגיע אי פעם למקומות שהגעתי בחופשה לולא המיקום הנהדר של בית הדירות שברשותך.

תודות,

משפחת סינואני ועוזר 14.7.2012

חברת קוליברי, שלום רב

חזרנו, היה נהדר, המקום מצויין וטיפולכם המסור הוסיף את שלו,

שמחנו להכיר אותכם וברור לנו שנרצה להעזר בשירותיכם גם בחופשות הבאות,

תודה רבה וקיץ נעים,

שי 11.7.2012

ברצוני להמליץ על חברת קוליברי המציעה מבחר דירות להשכרה ברחבי אירופה. היינו בקשר עם ששון, אדם ממש נחמד ומאד סבלני שענה על כל שאלותינו הרבות והמציקות. אנו שהינו בשתי דירות בפריז ובאלפים.
הדירות היו מקסימות ובמיקום מעולה והיו אחד לאחד כפי מה שנאמר לנו וכפי התמונות שראינו. כמו כן, גם בעלי הדירות היו מסבירי פנים ודאגו לנו מעל ומעבר. והכי חשוב כמובן, המחיר היה ממש זול…"

נדב קרשנר

נסענו כמה וכמה פעמים עם חברת קוליברי, אני חייבת לציין שהם דאגו לנו בצורה יוצאת מן הכלל אנו נסענו הרבה בחיינו עם סוכנים, אך איכפתיות ודאגה כזאת עוד לא פגשנו הוא לא רק "מוכר" את הדיל או הטיסות או הרכב אלא, ממשיך לאורך כל הדרך… לאורך כל הטיול איכפת לו מה קורה אם הכל בסדר, אם הכל דופק בזמן…אפילו דוגמה קטנה בעצם גדולה, היה עיכוב באחת הטיסות חזרה לא כל סוכן היה מתקשר מבעוד מועד ומודיע יום קודם, רוב הסוכנים מתקשרים באותו היום ומודיעים שעתיים לפני, חברת קוליברי דאגה לתכנן לנו את היום כדי שלא נפסיד ולא יקרה מצב של רגע דל בחו"ל.
גם כאשר הייתה בעייה "קטנה" במים החמים בדירה דאג להתקשר לבעל הבית בעל הבית הגיע בשעה 11:00 בלילה בכדי לסדר לנו את נושא המים ולא השאיר אותנו מבלי לפתור את הבעיה, הם לא עושים את הדברים מחובה אלא מרצון ואיכפתיות לכן זה נראה כך וזה מהלב וכיף להמשיך ולהזמין דרכו טיולים…
כי מנצלים כל רגע וכל דולר מנוצל עד תום. בהזדמנות זו תודה על הכל, השארו כפי שאתם זה פשוט כיף לתכנן איתכם טיולים