היצע עשיר של חבילות סקי באיטליה

חבילות סקי באיטליה

החלטתם ללכת על חופשת סקי באיטליה? מחפשים חבילות משתלמות ואיכותיות? אם כן, באתר האינטרנט של קוליברי הולידייס ממתינות לכם חבילות סקי באיטליה עם אירוח מעולה במיקומים הטובים ביותר.

למידע נוסף לחצו כאן

מגוון החבילות שלנו

אם אתם רוצים להזמין חבילת סקי באיטליה תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו דרך האתר שלנו, מתוך המאגר הגדול שמתעדכן בכל עת. רק למען הדוגמא, ניתן לקנות חבילה לאירוח בסיינט כריסטינה בבית דירות ברמת 3 כוכבים, הכוללת טיסת שכר לורונה, מיסי תיירים, נמל וביטחון, וכן רכב מסוג פורד פוקוס או מכונית דומה. מדובר בבית מטופח ומסוגנן הצופה על נוף עוצר נשימה ובו דירות במספר גדלים שמתאימות לשניים או ארבעה אנשים. הדירה מצוידת בכל האבזור הדרוש, לרבות טלוויזיה, תנור, מקרר ומקפיא, כיריים ומכונת קפה, וכמובן שירותים ומקלחת, כאשר ניתן גם ליהנות מארוחת בוקר איטלקית משביעה לפני היציאה ליום הסקי. המרחק בין בית הדירות לאתר הסקי עצמו הוא כקילומטר, כך שאתם מקבלים הסעה בחינם אל המקום.

דוגמא נוספת היא האפשרות להזמין חבילה לסיינט אורליך, הכוללת אירוח במלון ברמת 3 כוכבים. גם כאן ממתינות לכם דירות המתאימות לזוג או לארבעה אנשים וכן חדרים למשפחות, שיש בהן את כל הציוד הדרוש לחופשה רגועה ומהנה. ממש בסמוך למלון שוכן אתר הסקי ובו ניתן להשכיר ציוד וגם מתקיימים שיעורים בבית הספר לסקי. מעבר לכך, גם חבילה זו כוללת טיסת שכר לורונה, רכב מושכר ומיסים.

פנו אלינו לייעוץ מקצועי

חבילת סקי באיטליה מביאה אתכם למקומות מופלאים עם הרים עטויים בלבן וכל השקט והדממה שאפשר לבקש אל מול פלאי הטבע. כמו כן, באזור המגורים שלכם תמיד יהיה מה לעשות, החל מביקור במסעדת גורמה, דרך יקב או שוק מקומי, ועד למוזיאונים ואטרקציות לילדים. לכן, אנו ממליצים בחום להתייעץ עם הנציגים שלנו על מנת שנספר לכם על האתרים ומוקדי העניין הכי טובים באזור שלכם.

חבילות סקי באיטליה אפשר להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. למידע נוסף בנושא וביצוע הזמנות טלפוניות פנו אלינו ב- 02-5335142.