כפר נופש באגם גארדה אזור האגמים

יש לא מעט כפרי נופש באגם גארדה שבאזור האגמים בצפון איטליה, ולצידם גם בתי דירות נופש, וילות להשכרה ועוד. דרך אתר האינטרנט של קוליברי הולידייס תוכלו להזמין כפר עכשיו את מקומכם, מתוך מאגר עשיר ואיכותי של אפשרויות לינה. כמו כן, לרשותכם עומדים נציגי החברה שישמחו לייעץ בכל שאלה והתלבטות, ולספק פרטים מקיפים אודות האטרקציות, היעדים ונקודות העניין באזור.

למידע נוסף לחצו כאן

מה אפשר לעשות באזור אגם גארדה

לא בכדי זוכים כפרי נופש בגארדה לפופולאריות גדולה שכן מדובר באזור יפהפה המשלב בין אגם גדול, נחלים, הרי האלפים הנישאים, עיירות וכפרים ציוריים, שווקים צבעוניים, פארקי שעשועים – ומה לא? המשמעות היא שיציאה לנופש באזור זה מאפשרת לכם מצד אחד לנוח ולהירגע מול נופים קסומים, ומצד שני לצאת לטיולים וליהנות מחוויות מלהיבות ומגבשות עם חברים, בן הזוג והמשפחה. בשורות הבאות נספר על מספר אטרקציות מעניינות שאליהן אפשר להגיע מכפרי נופש בגארדה.

עיירות באזור האגמים

הרבה כפרי נופש באגם גארדה איזור האגמים שוכנים בסמיכות לעיירות יפהפיות המאופיינות בארכיטקטורה עתיקה, סמטאות קטנות וחביבות ואווירה איטלקית אותנטית עם המון חנויות, מסעדות, בתי קפה ומונומנטים היסטוריים. כך לדוגמא, ניתן לבקר בעיירה ריבה דל גארדה אשר בה מספר אתרים מעניינים במיוחד כמו האפשרות לעשות ספורט ימי באגם דרך מספר מועדונים מוסדרים, החל בשייט קיאקים ועד לגלשנים. כמו כן, בתוך העיר העתיקה יש מבנים מרהיבים כמו מגדל השעון שמספק תצפית מקסימה על האזור, מוזיאונים, מצודות, טיילת מטופחת לאורך קו החוף, ועוד.

מה עושים עם הילדים?

כפי שאמרנו לגבי כפר נופש באגם גארדה מחיר, בכפרים יש את כל המתקנים הדרושים, לרבות מדשאות למשחקי כדור, מתקני שעשועים, חיבור לאינטרנט וטלוויזיה. יחד עם זאת, אין סיבה שהילדים יעבירו שעות ארוכות מול המסכים כשיש כל כך הרבה מה לעשות בחוץ. כך למשל, בחלקו המזרחי של האגם שוכן גן חיות עם מינים רבים של בעלי חיים, ואילו בפארק גארלנד אפשר להעביר בקלות יום שלם: רכבות הרים, מופעים, סרטים, פארק מים, מכוניות מתנגשות וכל מה שילדים אוהבים. מעבר לכך, האזור היפהפה של האגמים בצפון איטליה קורא לכם לטייל ולהכיר אותו, וזוהי הזדמנות מצוינת לשלב קצת פעילות גופנית עם חופשה רגועה ושלווה, בעוד הילדים מוציאים אנרגיות.

כמובן, יש עוד הרבה נקודות שאליהן אפשר להגיע מכפר הנופש שלכם באגם גארדה, ועליהן נשמח לספר לכם בטלפון. למידע נוסף וקבלת ייעוץ מהנציגים שלנו התקשרו עימנו ב- 02-5335142 או פנו אלינו דרך האתר.