כפר נופש בהולנד קרוב לאמסטרדם – ליהנות מכל העולמות

כפר נופש בהולנד קרוב לאמסטרדם
אין ספק שאמסטרדם היא מוקד התיירות העיקרי של הולנד ובה מרוכזות האטרקציות הידועות ביותר במדינה. יחד עם זאת, בשביל ליהנות מכל מוקדי העניין של הבירה ההולנדית לא חייבים לגור באחד הרבעים שלה, בבית מלון זה או אחר. אפשר בהחלט ליהנות מסביבה טבעית ושלווה עם דירה פרטית משלכם, וזאת על ידי הגעה אל כפר נופש בהולנד קרוב לאמסטרדם.

למידע נוסף לחצו כאן

יש המון מה לעשות באמסטרדם ובסביבתה

האופציה של כפרי נופש בהולנד ליד אמסטרדם מעניקה לכם מצד אחד סביבה קסומה, למשל בשטחים ירוקים נרחבים, לצד תעלות מים או על שפת אגם, ומצד שני אתם ממש קרובים לעיר הבירה. באזור כפר הנופש אתם נהנים ממתקנים, שטחים ושירותים ציבוריים שונים על ידי צוות אדיב ונעים הליכות, וגם יש גישה מהירה למרכזי קניות, בתי קפה ומסעדות. כמובן, יתרון מרכזי של כפר נופש בהולנד קרוב לאמסטרדם הוא שתוכלו לצאת ממנו בכל יום לבילויים בעיר הבירה.

כפי שאמרנו, לאמסטרדם יש המון מה להציע לילדים, בני נוער ומבוגרים בכל הגילאים ותחומי העניין. כך לדוגמא, אפשרות מצוינת לחוויה מרגשת ומגבשת היא להכיר את העיר דרך שייט תעלות. בין היתר תוכלו לקחת סירת אוטובוס שעוברת בתחנות קבועות ליד אתרים מרכזיים, כך שתוכלו לרדת בתחנה כדי לסייר במקום, ולאחר מכן להמשיך הלאה בדרככם. עוד אפשרות היא לקחת סירה עם גג שקוף לכל המשפחה, וכמובן שאם אתם זוג אל תוותרו על שייט רומנטי בשעות החשיכה כאשר העיר מוארת באלפי מנורות.

ואם כבר דיברנו על מים, אל תחמיצו ביקור בשוק הפרחים הצף שמהווה חוויה בפני עצמו, עם אלפי מינים צבעוניים, ריחות וניחוחות, אווירה שלווה וסירות הצפות על מימי התעלה שעליהן פרחים למכירה. מעבר לכך, באמסטרדם יש אינספור מוזיאונים וגלריות, מבשלת היינקן הידועה, כנסיות ומבנים בעלי ארכיטקטורה מרהיבה, מסעדות ובתי קפה, מרכזי קניות ובילוי, רבעים בעלי אפיונים שונים, פארקים ייחודיים לילדים ולכל המשפחה, ועוד.

אנו עומדים לרשותכם עם המון המלצות על המקומות הכי טובים שנמצאים ליד כפר הנופש שלכם ובאמסטרדם בכלל. למידע נוסף וקבלת המלצות על כפר נופש בהולנד ליד אמסטרדם דברו עם הנציגים שלנו בטלפון 02-5335142.