חבילת סקי למתחילים

חבילות סקי למתחילים

אם מסביבכם אנשים מדברים על: גונדולה, אוף-פיסט, אפרה סקי, ומוגולים, ולכם אין מושג על מה הם מדברים, זה הזמן לחפש חבילת סקי למתחילים, ללמוד קצת על סקי ולהיות בעניינים. בשנים האחרונות חלה עלייה של עשרות אחוזים בכמות האנשים שיוצאים לחופשות סקי. ניתן להתחיל ללמוד בכל גיל, וניתן לראות זאטוטים גולשים במסלולי סקי יחד עם הסבים והסבתות שלהם. סקי זאת חוויה לכל המשפחה. ובעזרת הדרכה טובה כל אחד יכול ללמוד לגלוש.

מספר טיפים לגולשים מתחילים:

  • אתר סקי למתחילים – אנחנו ממליצים להתייעץ עם גולשים מנוסים או לברר עם חברת נסיעות על אתרים שמתאימים יותר לגולשים מתחילים, לפעמים דווקא אתר עם מספר מסלולים קטן יותר יכול להתאים יותר. חשוב שהמדרונות יהיו מתונים. בפעם הראשונה אין צורך באתר עם מסלולים של גולשים ברמה גבוהה.
  • בית ספר לסקי – כדאי למצוא בית ספר איכותי ורצוי שמדריכי הסקי יידעו אנגלית, ישנן תוכניות לימוד שונות, משעתיים-שלוש ביום ועד להדרכה למשך כל היום. יש להזמין הדרכה מראש בבית הספר כדי לוודא שאכן יש מקום בקבוצת הלימוד המתאימה לך.
  • אפרה סקי – לאחר שעות הגלישה אף אחד לא יודע אם אתה גולש מתחיל או מנוסה ואין לכך כל משמעות, אפשר ליהנות מהמסעדות, הבארים והמועדונים כמו כולם. לאחר השעות בשלג, זה הזמן להתחמם עם ריקודים ושתייה.
  • מלון – בפעם הראשונה, כדאי לבחור במלון נוח ומפנק שקרוב לאתר על מנת שהחוויה הראשונית תהיה קלה ונעימה ולא תצטרכו להיסחב עם ציוד הסקי למרחק רב.
  • ביגוד וציוד סקי – ביגוד וציוד סקי, זה עסק לא זול, אנו ממליצים בפעמים הראשונות לשכור ציוד או לנסות להשיג ציוד מחברים או בקנייה מיד שנייה.
  • ביטוח – שימו לב שאתם מבוטחים לספורט אקסטרים ולא בביטוח נסיעות רגיל. הסיכויים להיפצע קטנים מאד, אך עדיף להיות מבוטח בצורה מיטבית על כל צרה שלא תהיה.

אנו מתמחים בבניית חבילות סקי למתחילים ודואגים לכל פרט ופרט, לכם נשאר רק להגיע לאתר הסקי, לגלוש ולשתות משהו חם בסופו של עוד יום מושלג.

נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.