כפרי נופש באגם גארדה איטליה

יש המון יעדי תיירות מרהיבים ומלהיבים באיטליה, ואילו אגם גארדה נמנה על אחד הבולטים והאהובים שבהם. האגם הגדול שוכן במיקום יפהפה מתחת להרי האלפים שבולטים על רקע מימיו הצלולים ומיתמרים כצוקים אדירים. אין פלא איפה שתיירים רבים מכל העולם, וגם מישראל, בוחרים לעשות את חופשותיהם במקום וליהנות משלל האטרקציות שיש לו להציע.

למידע נוסף לחצו כאן

לינה בכפר נופש באגם גארדה

קוליברי הולידייס גאה להעמיד לרשותכם מאגר מובחר של כפרי נופש באגם גארדה איטליה, השוכנים במיקומים מעולים בסביבות האגם ומצטיינים בטוב טעם, תנאים נהדרים ואווירת חופש קסומה. הלינה בכפרי נופש אלו מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות חשובים. ראשית, לרשותכם עומדת דירת נופש המהווה חלק מהכפר ויש בה את כל האבזור הנחוץ לרבות ספות ומיטות, מקלחות ושירותים, מטבח עם כל הדרוש להכנת ארוחות, מקרר ומקפיא, טלוויזיה וכדומה. מדובר בדירות מעוצבות ומטופחות בטוב טעם איטלקי, המקנות לכם את מירב הפרטיות והעצמאות בשונה מחופשה במלון. זוהי דירה משלכם שממנה תצאו ואליה תחזרו בכל יום לאחר שאתם יוצאים לטיולים, לפארקי שעשועים, לעיירות הציוריות, למסעדות וכן הלאה.

מעבר לכך, לרשותכם עומדים המתקנים המהווים את שטח כפר הנופש, בין אם מדובר במדשאות גדולות ופינות פיקניק, פינת מנגל וגינה משלכם, בריכה או כל מתקן אחר לשימוש האורחים. בדרך כלל האווירה בכפרים אלו הינה קוסמופוליטית וחופשית מאוד, כך שזהו מקום גם לפגוש אנשים מכל רחבי תבל המצויים בנופש, להחליף חוויות וליצור קשרים.

יש המון מה לעשות באגם גארדה

כפר נופש באגם גארדה איטליה מהווה נקודת יציאה מצוינת להמון יעדים ואטרקציות בשטח של מאות קילומטרים רבועים. כך למשל, ניתן לצאת עם הילדים לביקור בפארק השעשועים הטוב ביותר באיטליה בשם גארלנד, המתהדר בעשרות רבות של מתקנים כגון קרוסלות ורכבות הרים, מהמתקדמים ביותר בעולם. עוד אפשרות היא לצאת ליום טיול וסיור בעיירה סרמיונה, אשר בה לא מעט מסעדות ובתי קפה חביבים, שווקים אותנטיים ומרכזי קניות, מבנים יפהפיים בסגנון אירופאי ישן, ועוד. מעבר לכך, זהו אזור עם המון אפשרויות לטיול ברגל וברכב במסלולים קסומים העוברים בינות להרים, יערות, נחלים זורמים ופינות טבע יפהפיות.

לפרטים נוספים על כפרי נופש באגם גארדה, לביצוע הזמנות ולקבל עזרה בבחירת המקום המתאים לכם, התקשרו לנציגי קוליברי הולידייס בטלפון 02-5335142.