סקי בדולומיטים איטליה

סקי בדולומיטים

שילוב של איטליה וסקי, זה פשוט שילוב מנצח! מה אנחנו כבר יודעים על איטליה? יש בה כל מה שצריך לחיים מושלמים: אוכל מצוין, קפה משובח, יינות מצוינים, אופנה וסטייל ותרבות מפוארת של אמנות, מוזיקה וספורט. וזה כמובן בלי לדבר על האיטלקים החברותיים והמשפחתיים. האיטלקים ישמחו תמיד לעזור, לתת הסבר או עצה טובה לתייר המבולבל.

ואיפה עושים סקי באיטליה?

מכל רחבי אירופה, מגיעים גולשים רבים לעשות סקי בדולומיטים, האתרים בדולומיטים נחשבים מהטובים באירופה ואף מגיעים אליהם גולשים ממדינות סקי אחרות. בדולומיטים קיימים אתרי סקי עם נופים מדהימים ודרמטיים, צוקים גבוהים ופראיים וביניהם, משובצות עיירות חמודות וציוריות. בעיירות אלה ניתן למצוא סוגים שונים של פתרונות לינה: מלונות מצוינים שמאובזרים בכל טוב, בתי דירות נוחים שכוללים דירות בגדלים משתנים שיכולות להתאים גם לקבוצה גדולה של תיירים וכמובן גם צימרים חמודים. האתרים כוללים אזורי סקי גדולים מאד, מתקנים איכותיים ודרגות קושי שמתאימות לכל סוגי הגולשים, ואף בתי ספר רבים ללימוד סקי לילדים ולמבוגרים.

אין כמו חופשת סקי בדולומיטים. איטליה היא מקום נפלא שמתאים לכל גיל: סקי באטליה זאת חוויה לכל המשפחה, לילדים שרוצים ללמוד סקי ורוצים אטרקציות מלהיבות, לצעירים שמחפשים חיי לילה, בארים ומסיבות ולמבוגרים יותר, שפשוט רוצים ליהנות מנופים עוצרי נשימה, אוכל איטלקי משובח ומקומות אירוח ברמה גבוהה וגולת הכותרת – סקי במסלולים יפהפיים.

כל אחד צריך לנסוע פעם אחת לסקי באיטליה, דולומיטים– זה המקום להתחיל את חווית הגלישה ,אחרי נסיעה אחת כבר יהיה לכם קשה להיגמל…

מהם אתרי הסקי המומלצים בדולומיטים?

ישנם אתרי סקי רבים בדולומיטים וכולם ברמה גבוהה מאד. הידועים שבהם הם:

 Madonna di Campiglio, Cortina d'Ampezzo, Sella Ronda Val Gardena,  Passo tonale,

 אם אתם מחפשים חופשת סקי מושלמת בהתאמה אישית, אנו ממליצים לפנות אלינו לקבלת מידע מפורט על כל האפשרויות. יש לנו ניסיון עצום בתפירת חבילות מיוחדות לאיטליה, ונוכל לספק דירות נופש מעולות, צימרים ומלונות במחירים אטרקטיביים. לפני הנסיעה נצייד אתכם בטיפים מועילים על היעד: דרכי הגעה, מסעדות, אטרקציות ועוד. נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.