חופשת סקי בצרפת ואל טורנס

חופשת סקי בואל טורנס
מי מבין חובבי הסקי, לא שמע על עיירת הסקי המפורסמת ואל טורנס? גם אם גלשתם במקומות אחרים באירופה או אפילו בצרפת, אתם חייבים לעצמכם חופשת סקי בואל טורנס, לפחות פעם אחת. עיירה זאת היא הגבוהה ביותר באירופה והיא ממוקמת ממש באתר הסקי – המסלולים עוברים בתוכה ומתחברים ביניהם כך שניתן לגלוש היישר למלון.

רוב הבתים והמלונות בואל טורנס בנויים מעץ (כולל החנויות ונותני שירות אחרים) מה שהופך את המקום לציורי וקסום.

מבחינה גיאוגרפית נמצאת ואל טורנס באזור שלושת העמקים שבאלפים הצרפתיים וקרובה לשלוש עיירות נוספות: לה מנוייר, מריבל וקורשבל והן חולקות יחדיו מרחב גלישה אדיר בגודל של 600 ק"מ של מסלולי גלישה ברמות קושי משתנות. מסלולים ירוקים למתחילים, מסלולים כחולים למסלולים עם רמת קושי בינונית ומסלולים אדומים למסלולים מאתגרים. אם אתם מחפשים אתר סקי בצרפת, ואל טורנס זה מקום מצוין להגיע אליו ועל כלך מעידים 25,000 איש שנמצאים בעיירה כל העת בתקופת החורף. למרות המספר הגדול של האנשים, אין כלל לחץ במסלולים מכיוון שכולם מתפזרים בין עשרות המעליות, מה שמקטין מאד את זמן ההמתנה.

בניגוד לאתרי הסקי באוסטריה, חיי הלילה אינם הדבר הבולט ביותר למרות שגם כאן קיימים מספר מועדונים ופאבים ידועים בהם ניתן לשתות בירה ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה. גם בתחום הקולינרי יש לצרפתים מה להציע, וניתן למצוא מגוון רחב של אופציות טעימות, מארוחות יוקרתיות מלוות ביין צרפתי משובח ועד לאוכל רחוב פשוט וטעים.

האפשרויות לינה בואל טורנס הן מגוונות מאד ומתאימות  לכל כיס, הן כוללות מלונות יוקרה לצד מלונות 4 כוכבים וכמובן גם מלונות דירות וצימרים.

אם אתם חושבים על חופשת סקי בצרפת, ואל טורנס, הינו אתר הסקי הפופולרי ביותר ומספק תמורה מצוינת לכספכם. נשמח מאד אם תפנו אלינו לקבלת אינפורמציה על כל האפשרויות לחופשה מושלמת בואל טורנס שתפורה בדיוק בשבילכם. אנו מתמחים כבר שנים רבות בבניית חבילות אטרקטיביות לחובבי הגלישה. לפני הנסיעה נשמח לצייד אתכם בטיפים מעולים לפני ההגעה אל ואל טורנס: דרכי הגעה אליו, מסעדות מומלצות, אטרקציות באזור ועוד.

נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.