חופשת סקי דקה 90

אז החלטתם להיות ספונטניים, ולמצוא חופשת סקי בדקה ה 90? אנחנו אוהבים אנשים שיכולים להחליט מרגע לרגע, זה מעיד על מחשבה יצירתית ופתיחות לרעיונות. אבל – גם לסקי בדקה ה 90, כדאי להקדיש כמה דקות של מחשבה ולנסות להבין מהי החבילה שמתאימה הכי טוב עבורכם. ננסה לרכז מספר שאלות ותשובות  שיכולות לעזור לכם להחליט מהו היעד של אתר הסקי ועוד מספר פרטים חשובים שיעזרו לכם להפוך את החופשה למוצלחת ומהנה וללא תקלות שלא צפיתן אותן מראש.

איזה גורמים כדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים חופשת סקי דקה 90?

  1. מספר האנשים – ככל שמספר האנשים שנוסעים יחד לסקי, כך משתלם יותר למצוא דירת נופש ולא מלון, דירה יכולה להכיל מספר גדול יותר של אנשים מבלי להצטופף יותר מדי ובעלות נמוכה בהרבה.
  2. מטבח וארוחות – כדאי לוודא שיש בדירת נופש מטבח, יכול לחסוך כסף רב, במיוחד לארוחות צהריים (ניתן להכין סנדוויצ'ים, ולקחת בתיק קטן). קחו בחשבון שהאוכל באתרי סקי, אינו זול במיוחד.
  3. ניקיון – ברוב הדירות צריך להוסיף לתשלום דמי ניקיון, כדאי לוודא שזה כלול במחיר או שאתם מודעים לכך.
  4. טיסות – במידה ואתם נוסעים לחופשה קצרה, עדיף שתגיעו לאתר בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב, על מנת שתוכלו לנצל כבר את היום הראשון לסקי ולא "לבזבז" יום אחד מהחופש.
  5. שדה תעופה – יש לברר מה המרחק של אתר הסקי משדה התעופה ומהן דרכי הגישה המומלצות. לפעמים ישנן חבילות זולות שבסופו של דבר מתבררות כיקרות מאד מפני שעלות הנסיעה משדה התעופה ועד לאתר הסקי הייתה מאד יקרה, כמעט כמו הדיל עצמו…
  6. ביטוח נסיעות – חשוב מאד! לא לשכוח להפעיל ביטוח נסיעות ורצוי לקנות ביטוח מיוחד לספורט אקסטרים, העלות אינה גבוהה מאד, ובמקרה הצורך טיפול רפואי עלול להיות יקר מאוד, גם אם מדובר בפציעה קלה.

אם תרצו לשמוע עצות נוספות לגבי חופשת סקי בדקה ה90, נשמח מאד לעזור לכם למצוא יחד אתכם את היעד המושלם לחופשת הסקי שלכם, ביחד נבין מהו אתר הסקי האופטימלי עבורכם, באיזה חברת תעופה כדאי לטוס ועוד. ביחד נוכל לבנות חבילה שלמה עד לפרט הקטן, שמתאימה בדיוק בשבילכם.

צרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.