סקי למשפחות

חופשת סקי משפחתית

אין ספק שאחת החופשות האהובות ביותר על משפחות ישראליות  היא חופשת סקי. למשפחות רבות זאת הפכה להיות, גולת הכותרת של השנה והם מקפידים לחזור על חוויה זאת שנה אחרי שנה. עד לפני מספר שנים לא מועט, חופשת סקי משפחתית, לא הייתה מקובלת, אך בשנים האחרונות חלה עלייה דרסטית בפופולאריות של חופשות אלה וזאת בעיקר אחרי שההורים נדבקו בחיידק הסקי ורוצים לשתף את כולם בספורט נפלא זה. אתרי הסקי הבינו את הפוטנציאל הכלכלי הגלום באירוח משפחות ודואגים כל העת לשפר את התנאים על מנת שיתאימו לילדים והוריהם. עוד לא נתקלנו בילד שלא אוהב שלג, עבורם אתר הסקי הינו פארק שעשועים לכל דבר ועניין ומציע אינספור פעילויות ואטרקציות.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים חבילת סקי למשפחות?

מספר שאלות ותשובות שכדאי לדעת לפני שמזמינים חבילת סקי:

יש לי ילדים קטנים, מאיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד סקי?

בבתי הספר לסקי באתרים השונים, אפשר להתחיל ללמוד כבר מגיל שלוש, ילדים צעירים נוטים ללמוד במהירות ולפתח מיומנות גלישה טובה תוך מספר שיעורים קצר. ילדים נוטים לפחד פחות מנפילה, מה שעוזר להם לשפר את הטכניקה בקצב מהיר.

 מהי שפת ההדרכה בבתי ספר לסקי?

ברוב האתרים ניתן למצוא מדריכים דוברי אנגלית, יש מספר מצומצם של אתרים שבהם יש אפילו מדריכים דוברי עברית. אך מה שחשוב, לפי דעתנו, שהמדריכים יהיו מקצועיים, סבלנים ומיומנים בהדרכת ילדים. כדאי למצוא בית ספר עם מספר קבוצות לימוד אשר יש בהן חלוקה לפי גיל ורמת גלישה.

מה עוד אפשר לעשות עם הילדים באתר סקי?

ככל שהאתר גדול יותר ומותאם יותר למשפחות כך ניתן למצוא בו יותר פעילויות מיוחדות, פארק שלג, הפעלות לילדים, משחקים בשלג, ביקור בחוות של בעלי חיים (כלבי סן ברנרד, עיזים ומזחלות כלבים), החלקה על הקרח, מופעים מיוחדים וכמובן גם שירותי שמרטפות.

חופשת סקי משפחות הינה חוויה בלתי נשכחת, שעוזרת מאד בגיבוש התא משפחתי ומשאירה זיכרונות מדהימים וציפייה לפעם הבאה. נשמח מאד לעזור לכם למצוא יחד אתכם את היעד המושלם לחופשה משפחתית , ביחד נבין מהו אתר הסקי האופטימלי עבור המשפחה ואיזה פרמטרים חשובים לכם. ביחד נוכל לבנות חבילה מושלמת שתתאים בדיוק לכם. צרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.