פלאכו בקיץ

פלכאו הוא כפר קטן ציורי וקסום במחוז סנט יוהאן פונגאו ושוכן בלב חבל זלצבורג כ-60 קילומטרים מהעיר זלצבורג, את הכפר מקיפים הרים הגבוהים שנחשבים לאתרי סקי פופולריים מאד ושייכים למתחם סקי גדול ביותר שנקרא סקי אמאדה. פלכאו אהוב במיוחד בקרב שוחרי סקי, אך לא לדאוג, פלכאו בקיץ נחשב למקום מיוחד עם אטרקציות נפלאות לכל המשפחה. בכל חודשי השנה מגיעים לכפר הקטן המונה 3,500 תושבים תיירים ומטיילים מכל רחבי העולם. אם אתם מודאגים היכן לישון הרי בכפר פלכאו, לינה אינה מהווה בעיה, יש בה מעל ל11,000 חדרי מלון וצימרים.

אז מה אפשר לעשות בפלכאו בקיץ עם המשפחה?
בשנים האחרונות הפך הכפר הקטן ליעד פופולארי בקרב משפחות עם ילדים, השילוב המנצח של נופים עוצרי נשימה – הרי האלפים עם הפסגות המושלגות, יערות ועמקים בכל גווני הירוק, אגמים, נהרות ומפלים. כל זאת ביחד עם מגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה מבטיחים חופשה מרתקת ומיוחדת לכם ולילדכם. האטרקציות נמצאות במרחק קצר אחת מהשנייה וניתן ללון בפלכאו ולצאת לטיולי כוכב ולחזור בערב לצימר או למלון.

האטרקציות המומלצות בפלכאו והסביבה הקרובה:
אגם יגר – אגם מקסים באזור הכפר, ניתן להשכיר סירות עץ לשיט רגוע באגם, לעשות פיקניק על מרגלות הדשא, ללכת במסלולים שבסמוך לו ולהנות מהטבע הפראי והמיוחד.
מגלשת הרים – מסלול המגלשה הוא באורך של יותר מקילומטר ובמהלך הנסיעה מגיעים למהירות של ארבעים קילומטרים לשעה. משך הנסיעה הוא למשך מספר דקות בנוף הררי מדהים ביופיו. המגלשה היא חלק מפארק שעשועים שמיועד לילדים, הכולל מספר מתקנים כמו: מסלול קרטינג, בריכת אבובים, מתנפחים, מכוניות חשמליות ועוד.

פארק מים וספא ארלבניס טרם אמד – פארק המים והספא ממוקמים בנוף אלפיני מקסים. בפארק מגוון עצום של בריכות למבוגרים וילדים בכל הגילאים. בפארק המים יש גם בריכה מקורה עם מגלשות מים ושעשועי מים ספא וגם בריכה חיצונית עם מגלשות ומתנפחים.
השכרת אופניים – אופציה מעולה למשפחות שרוצות לראות את אזור פלכאו בצורה הטובה ביותר. העיר מלאה במסלולי אופניים שעוברים בסמוך לנהר אנס. זאת חוויה משפחתית מדהימה לרכוב בין השבילים שעוברים בינות יערות ואגמים.
טירת וורפן – במרחק עשרים וחמש דקות נסיעה מפלכאו נמצאת טירת וורפן המרשימה שנשתמרה בצורה מעולה עוד מתקופת ימי הביניים. הטירה היפהפייה משמשת כלוקיישן לצילומים עבור סדרות וסרטים רבים, ונחשבת לאחת הטירות היפות ביותר באוסטריה ואף באירופה. כיום, הטירה נחשבת לאתר תיירותי פופולרי מאד עבור משפחות ומתקיימות בה פעילויות רבות לילדים. בזמן הביקור בטירה אפשר להיכנס לחדרים העתיקים בהם ניתן לראות את הרהיטים העתיקים, העיצוב המקורי, , מגדל הפעמון וחדרי התפילה. הסיור מתאים במיוחד לילדים ואפילו אפשר לקבל מדריך אודיו בעברית.

אז אם אתם חושבים על חופשה מיוחדת, בחבל זלצבורג, אוסטריה כפר פלכאו הוא מקום מעולה להיות בו, חופשה באזור מגבשת את המשפחה ומשאירה זיכרונות מדהימים וציפייה לחופשה הבאה. הטיול בפלכאו מגוון ומעניין מאד ומאפשר טיולים לצד נופים מרהיבים ומגוון עצום של אטרקציות לילדים, טיולי טבע והרפתקאות מיוחדות וכל זה במחירים נוחים מאוד. ביחד נוכל לבנות עבורכם חבילה מושלמת שתתאים בדיוק לכם. צרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.