טיול באוסטריה – חבל טירול

חבל טירול באוסטריה הוא אזור הררי, המשתרע באוסטריה וגם באיטליה ומהווה חלק מרכס הרי האלפים. הר הגרוסגלוקנר הנמצא במזרח טירול הינו ההר הגבוה ביותר אוסטריה והוא מתנשא לגובה של 3,798 מ'. חבל טירול, השוכן במערב אוסטריה, הוא בעל נופים פראיים, הרים רבי-רושם, אגמים כחולים וצלולים, גבעות ירוקות, נהרות שוצפים מנוקד בכפרים ציוריים ואטרקציות מיוחדות למשפחות. בחבל טירול יש אינספור מסלולי טיולים המותאמים לכל דרגת קושי, הנוף המדהים והמיוחד הפכו את חבל טירול, אוסטריה לאהוב במיוחד על תיירים המגיעים מכל רחבי העולם.

חבל טירול עם ילדים – איזה אטרקציות ומקומות מעניינים יש באזור?
בחבל טירול, יש המון מה לעשות ולראות.

מגלשות הרים – באימסט, עיירת סקי ציורית, ניתן לעלות ברכבל אל מסלול מגלשות ההרים שנחשב לארוך ביותר בעולם. אורכו הוא שלושה וחצי קילומטרים, הנתיב מתפתל מראש ההר דרך יער סבוך ונוף הררי מדהים, לאחר שסיימתם את המסלול יש מספר מסלולי הליכה לאגם קטן, בו אפשר לעשות פיקניק ולהנות מהנוף המרהיב.

אינסברוק – בירת חבל טירול והעיר החמישית בגודלה באוסטריה ומתגוררים בה 120,000 איש. העיר, נחשבת לעיירת סקי חשובה ביותר, אך יש המון מה לעשות בה גם בתקופת הקיץ. הער שוכנת בלב עמק רחב בין הרים שהפסגות שלהן הוא למעלה מ2000- מטרים. העיר עתיקה מקסימה הסמטאות הקטנות, מבנים עתיקים מעוטרים, בתי קפה חמודים שמשרים אווירה אירופאית מיוחדת, מרבית האטרקציות באינסברוק נמצאות בשטח האלסטאדט, שהוא למעשה אזור קטן שנתחם ע"י הנהר. האטרקציות החשובות בעיר הן: הבניין עם הגג המוזהב, ארמון הופבורג, גן החיות האלפיני והכנסייה המלכותית.

הגשר התלוי – זה הדבר הקרוב ביותר לעוף – זהו גשר ההליכה הארוך ביותר בעולם. יצירת הנדסה מרשימה זו מדרום לרוטה מציעה למבקרים נוף עוצר נשימה של נוף ההרים הנישאים שמסביב. זהו גשר ההליכה התלוי בסגנון טיבטי הארוך בעולם במוכר על ידי ספר השיאים של גינס. רק אמיצים יוכלו לאתגר את עצמם להגיע לאמצע הגשר המתנודד באורך 406 מטר בגובה מסחרר של 114 מטרים, ומקשר בין השרידים ההיסטוריים לבין הרים ועמקים מדהימים.

עולם הקריסטל של חברת סברובסקי – חוויה מיוחדת במינה, אחד מהמקומות שלא כדאי להחמיץ כשמגיעים לאזור חבל טירול, במוזיאון קיימת תצוגה מיוחדת במינה של יצירות קרסטלים נוצצים ויצירות אמנות שישאירו אתכם פעורי פה. במוזיאון מוקרנים סרטים ומוצגים אפקטים שונים של מראות, זכוכיות וקריסטלים, חוויה פסיכדלית שעוטפת את כל החושים. זאת פעילות מושלמת במידה ובחוץ יש יום סוער וגשום.

פארק Area 47 – ממוקם כ-50 קילומטרים לאינסברוק נמצא בלב טבע פראי ומותאם במיוחד לספורט אתגרי, רפטינג, מגלשות לאגם, קירות טיפוס, מצנחי רחיפה, סנפלינג, ועוד. במרכז הפארק ממוקם אגם טבעי שמוקף הרים ויערות. המתקנים המיוחדים פזורים מסביב לאגם, ניתן לבלות יום שלם כאן ולהנות מכל הדברים המיוחדים, חבל טירול לילדים הוא הרפתקה בלתי נגמרת!

אז אם אתם חושבים על חופשה מיוחדת, חבל טירול למשפחות הוא חוויה בלתי נשכחת, שעוזרת מאד בגיבוש המשפחה ומשאירה זיכרונות מדהימים וציפייה לחופשה הבאה. טיול באוסטריה חבל טירול מגוון ומעניין מאד ומאפשר שיטוט עירוני בזלצבורג לצד נופים מרהיבים ומגוון עצום של אטרקציות לילדים, טיולי טבע והרפתקאות מיוחדות וכל זה במחירים נוחים מאוד. ביחד נוכל לבנות עבורכם חבילה מושלמת שתתאים בדיוק לכם. צרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.