חבל זלצבורג וטירול עם ילדים

בשנים האחרונות הפכה אוסטריה ליעד פופולארי בקרב משפחות עם ילדים, השילוב המנצח של נופים עוצרי נשימה – הרי האלפים עם הפסגות המושלגות, יערות ועמקים בכל גווני הירוק, אגמים, נהרות ומפלים, כפרים ציוריים והעיר זלצבורג המקסימה. כל זאת ביחד עם מגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה (פארק חבלים, מערות קרח, מגלשות הרים, טירות, ארמונות ועוד) מבטיחים חופשה מרתקת לכם ולילדים. האטרקציות נמצאות במרחק קצר  אחת מהשנייה וניתן ללון במקום אחד ולצאת לטיולי כוכב ולחזור בערב לצימר או למלון.

אז מה אפשר לעשות בחבל זלצבורג וטירול עם ילדים עם הילדים?
חבל זלצבורג כולל נופים מרהיבים, נוף הררי, כפרים ססגוניים וכמובן זלצבורג בירת החבל שהיא עיר יפהפייה, היא יושבת על נהר הזלצך יש בה מבנים מרשימים ושוכנת למרגלות האלפים.

זלצבורג
העיר השנייה בגודלה באוסטריה, מפורסמת בעיקר כעיר הולדתו של המלחין הידוע ביותר בעולם – וולפנג אמדאוס מוצרט, יש בה סמטאות חמודות, כיכרות ציוריות, בתים ססגוניים, טירות עתיקות, מזרקות וגנים, המרכז העתיק של זלצבורג הפך לאתר מורשת עולמי מטעם ארגון יונסק"ו, בזכות הארכיטקטורה המעניינת והייחודית שבו. אחד האתרים המעניינים ביותר בזלצבורג הוא טירת הלבורן, שידועה בזכות הגנים היפים ושעשועי מים שמתאימים במיוחד לילדים בימי הקיץ החמים. מקומות מעניינים נוספים הם: מוזיאון הצעצועים, מוזיאון הטבע, מוזיאון המריונטות והמוזיאון הפתוח שנמצא לא רחוק מהעיר.

חבל זלצבורג עם ילדים
סיור במערות מלח – חוויה מרתקת לכל המשפחה הכוללת נופים מרהיבים, כניסה למערות, והשיא של הסיור, כניסה לתוך המכרה אל מעבה האדמה באמצעות מגלשת עץ ארוכה מאוד (64 מ') איתה מגיעים לאגם מלח מתחת לאדמה, שם ניתן לצפות במופע מולטימדיה ונסיעה ברכבת כורים.

מפלי קרימל – אלה המפלים הגבוהים ביותר בכל אירופה! הגובה הכולל של המפלים הוא 380 מטרים שמתפרסים במספר מפלסים. מסלול הטיול מתחיל בכפר קרימל ואורכו ארבעה קילומטרים, במחצית הדרך אפשר להרגיש את העוצמה של המפלים ואף כדאי להיות מצוידים במעילי גשם בשל רסיסי המים הרבים שכנראה ירטיבו אתכם כהוגן. זהו אחד המסלולים הפופולאריים ביותר לטיול בחבל זלצבורג ובאוסטריה כולה.
מגלשות הרים – באזור טירול וחבל זלצבורג יש כמות גדולה של מגלשות הרים, חלקן נחשבות לארוכות ביותר בעולם. המגלשות מציעות מסלול הכולל נוף מרהיב ופסגות הרים גבוהות, עם פיתולים רבים במהירות נסיעה של 40 קמ"ש. את הדרך בחזרה במעלה ההר ניתן לעשות בטיפוס או באמצעות רכבל כיסאות שכלול במחיר הכרטיס.

מערת הקרח אייסריזנוואלט – מערה קרח טבעית הגדולה בעולם ונחשבת לאחת המערות המרשימות באירופה. קירותיה מכוסים קרח כל ימות השנה. אורכה הוא למעלה מ-42 קילומטרים. המערה נמצאת בתוך סלעי אבן גיר של הר הוקוגל באלפים האוסטרים. הסיור במערה מתחיל באולם הכניסה ומשם עוברים לאולם שם ניתן לראות גוש קרח עצום בגובה של 25 מטר. אורך הסיור הוא שעה וחצי.

אז אם אתם חושבים על חופשה מיוחדת, חבל זלצבורג למשפחות הוא חוויה בלתי נשכחת, שעוזרת מאד בגיבוש המשפחה ומשאירה זיכרונות מדהימים וציפייה לחופשה הבאה. טיול באוסטריה חבל זלצבורג מגוון ומעניין מאד ומאפשר שיטוט עירוני בזלצבורג לצד נופים מרהיבים ומגוון עצום של אטרקציות לילדים, טיולי טבע והרפתקאות מיוחדות וכל זה במחירים נוחים מאוד. ביחד נוכל לבנות עבורכם חבילה מושלמת שתתאים בדיוק לכם. צרו אתנו קשר בטלפון: 02-5335142 או כאן.