איים מומלצים ביוון

יוון – האיים המומלצים ביותר לזוגות, צעירים וטיפים נוספים 

לצפייה בווילות שלנו ביוון לחץ כאן

יוון מאז ומעולם הייתה יעד מבוקש עבור ישראלים רבים. עם זאת, הימים בהם אתונה וכרתים היו היעדים הבולטים עברו מן העולם. יוון משקיעה מאוד בתיירות באיים שלה בשנים האחרונות ובכל שנה, יש אי חדש שנחשב כיעד החם ביותר ביוון. כאשר מחפשים אחר איים מומלצים ביוון אפשר לראות כי מגוון האפשרות הזמין כיום לנופשים הוא עצום. לכן ערכנו את המדריך שלפניכם שיאפשר לכם להכיר את האיים היווניים הכי מומלצים לחופשה ולמצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

האם יש עוד איים תיירותיים ביוון מלבד רודוס וכרתים? 

הרבה אנשים שואלים את עצמם איזה אי הכי יפה ביוון ולאן הכי כדאי לטוס. ובכן, הקסם של כרתים ורודוס עדיין קיים, וגם אם הייתם שם פעם אחת בעבר, תוכלו ליהנות מאזורים שונים וסוגים שונים של חופשות באזור. אולם לצד כרתים ורודוס שהם יעדי הנופש הקלאסיים ביוון, אפשר למצוא גם איים קסומים כמו סנטוריני, מיקונוס וקורפו, שנחשבים מאוד פופולריים כיום. כפי שאתם ודאי כבר מבינים, איים ביוון יש לא מעט, אך האתגר הוא למצוא את האי המומלץ ביותר ביוון עבור הצרכים שלכם, בין אם אתם חבורה של חברים, ולבטח אם אתם מגיעים עם בן או בת הזוג שלכם. 

מה ההבדל בין יוון לצעירים לבין יוון לזוגות? 

יוון לצעירים היא יוון שונה לחלוטין מיוון הפונה לזוגות. הצעירים מעדיפים סוג אחר של בילוי ולכן, איים כמו מאליה, איוס וזקינטוס יהיו פופולריים יותר. האיים הללו מלאים חופים אטרקטיביים, מועדונים ופארקי מים, אשר פונים לקהל צעיר, ובמחירים נוחים. עם זאת, עבור זוגות הפוקוס הוא שונה לחלוטין. בחיפוש אחר אי מומלץ לזוגות ביוון השמות הראשונים שבדרך כלל נתקלים בהם הם מיקונוס, סימי וכמובן רודוס או כרתים. אולם כשמחפשים ביוון איים לזוגות אי אפשר שלא להזכיר גם כמה איים קטנים יותר ופחות ידועים בסביבתה של אתונה, כמו פיליון ופלופונז. 

האם כדאי להעז או ללכת על בטוח בבחירת אי ביוון? 

יעדים ביוון יש כאמור, לא מעט, אך זוגות רבים מעדיפים שלא להסתכן עם יעד פחות מוכר, ובוחרים ללכת על איי יוון מומלצים וידועים כמו רודוס וכרתים. ברודוס וכרתים ניתן למצוא הכל מהכל, ובין אם אתם חולמים על חופשה של "בטן גב", או לראות את הנופים המרהיבים של יוון, רודוס וכרתים בהחלט מספקים את הסחורה. השאלה המרכזית בכל טיול, ולבטח כאשר מחפשים אחר אי יוקרתי ביוון היא כמובן שאלת המלון. השאיפה היא תמיד למצוא את המלון הטוב ביותר, זה שיש בו את האוכל הטעים ביותר, לצד הבריכות המפנקות ביותר, מתקני הספא הכי מתקדמים והחדרים ברמת האבזור הכי גבוהה שיש בנמצא. 

מה היתרונות של וילות להשכרה ביוון? 

אנשים רבים בוחרים ללכת על מלונות יוקרה עבור הנופש היווני שלהם, אך חשוב לדעת ולהבין שיש גם אופציות נוספות כמו וילות או דירות להשכרה ביוון. ישנן וילות נופש נפלאות להשכרה גם ברודוס, גם בכרתים וגם באיים הסובבים את אתונה, אשר יכולות לשדרג לכם את החופשה בצורה מאוד משמעותית. 

נופשים השוהים בווילות נהנים מאינטימיות רבה מכפי שמאפשרת השהייה בבית מלון, לצד גמישות רבה יותר בשימוש במתקנים ובתכנון הטיול. בחלק לא מבוטל מהקמקרים, וילות נופש ביוון הן גם יותר זולות משהייה במלונות, ולכן הרבה אנשים בוחרים באופציה הזו עבור החופשה היוונית שלהם. 

האם יש וילה מומלצת ברודוס? 

בבדיקה של וילות בכרתים, אפשר לראות את האזורים השונים באי, ולבחור ללון בוילה או בצימר הממוקמים בנקודת הציון האטרקטיבית והנוחה ביותר מבחינתכם, ויכולים לאכלס את כל המשפחה או החברים בנוחות. ישנה לדוגמא, וילה נפלאה בפלריקי שברודוס, עם 4 חדרי שינה ו- 4 חדרי אמבטיה, אשר יכולה להתאים לעד 8 נופשים. במטבח של הווילה הנהדרת הזו תמצאו מקרר, מקפיא, כיריים, תנור אפייה, מכונת קפה ומדיח, ואפילו מכונת כביסה שתסייע לכם במקרה שאתם נשארים בה למשך זמן ארוך יותר. בחצר תמצאו פינת ברביקיו משודרגת ומפנקת וכמובן בריכת שחייה מפוארת. העיירה פליראקי מלאה בחופים נהדרים וטברנות מסורתיות, ומדובר באזור אקסקלוסיבי ומבוקש. 

מחפשים וילה מומלצת באזור כרתים? 

כרתים גם היא מציעה מגוון רחב של צימרים מפנקים, וילות נופש נהדרות ודירות נופש מופלאות. אזור רתימנו הוא אזור מבוקש, ויש במקום וילה יוצאת דופן וגדולה במיוחד. הווילה מתאימה לעד 12 אנשים והיא כוללת חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה. המטבח מאובזר מלא בכל טוב, וכולל מקרר, מקפיא, כיריים, תנור אפייה, מכונת קפה חדישה, קומקום ומדיח כלים, שיעזרו לכם להתמודד עם הארוחות הגדולות שתערכו בה. בחצר יש פינת ברביקיו גדולה ומשודרגת, לצד בריכת שחייה כמובן. אזור רתימנו הוא אזור תיירותי שמלא בטברנות מפוארות, והוא מתאים במיוחד למשפחות. 

בשורה התחתונה 

יוון היא המפלט האידיאלי עבור נופשים ישראלים המעוניינים בחופשה מפנקת, קרובה לבית ולא יקרה מדי. היא מתאימה לכל סוג של משפחות וזוגות, והאפשרות לשכור צימר, דירת נופש או וילה מפנקת במקום מלון, קורצת ולא במקרה, להרבה מאוד אנשים. כאמור, כדאי מאוד לבדוק את האופי של המקום אליו אתם טסים, כדי להצליח למקסם את החופשה שלכם בצורה אידיאלית. יוון נמצאת במרחק של עד שעתיים טיסה, ואתם יכולים כבר היום לסגור חופשה ולבלות את סוף השבוע הקרוב במקום מפנק. לפרטים נוספים – לחצו כאן.