השכרת בתים באיטליה

השכרת בתים באיטליה לחופשות 

איטליה הינה יעד מקסים לחופשות הודות לנופיה המגוונים להפליא – מאתרי הסקי המדהימים ביופיים באלפים שבצפון המדינה ועד לים התיכון בחופיה הדרומיים של איטליה. היא מתהדרת במגוון עצום של עיירות וערים יפות והיסטוריות, כמו מילאנו, רומא, ונציה ופירנצה, ובכמה מהאגמים היפים בעולם. בקצרה, באיטליה יש משהו לכל אחד. זאת בנוסף למטבח בעל שם בינלאומי בזכות טעמו, עושרו ואיכותו, אנשים מקומיים ידידותיים ומסבירי פנים, ומגוון רחב של וילות ואפשרויות של השכרת בתים באיטליה לנופש.

מדוע מומלץ לנפוש בוילה להשכרה באיטליה? 

בכל מקום בו תבחרו בתים להשכרה באיטליה תוכלו ליהנות מאומנות, אוכל טעים, אופנה ונוף כפרי יפהפה. כך שההנאה מובטחת, ולכם רק נותר לבחור את המקום והבית בו תרצו לשהות במשך תקופת החופשה. הבתים מיועדים ללינה תיירותית כך שהם מספקים את כל מה שנדרש מבית הנופש האולטימטיבי. בתים אלה מחליפים למעשה את הצורך במלונות, ולכן הם מרוהטים במלואם ומושכרים באופן זמני לתיירים, על ידי אנשים פרטיים או בעלי מקצוע. 

היכן כדאי לנפוש באיטליה? 

השכרת דירות נופש באיטליה הינה האפשרות האידיאלית עבור אנשים רבים ולכן הדירות הרבות הקיימות פרושות באזורים הנחשקים ביותר. כך באזור המקסים של טוסקנה, תוכלו לבחור מבין מבחר של דירות להשכרה בצפון איטליה. באזור זה תוכלו לחוות באופן אישי וקרוב את האנשים והאזור הכפרי של איטליה. תיהנו מהנופים ומהבתים בטוסקנה, תבקרו בעיירות הסמוכות כמו סן ג'ימיניאנו, סיינה או פירנצה. אם אתם מעדיפים להירגע עם נוף של קו חוף תוכלו לבחור במימי אגם מג'ורה. 

בכל מקרה ובכל מקום בו תבחרו לנפוש ברחבי איטליה, תוכלו לקבוע לעצמכם את לוח הזמנים, ומסלולי הטיולים, בעיקר כדי למצוא את הערים הקטנות, הכרמים, הכנסיות המקומיות, המוזיאונים והמסעדות הטובות ביותר. בסופו של יום, תוכלו לחזור לדירת הנופש ולהירגע ליד הבריכה. אם ביליתם את היום בשוק תוכלו לחזור הביתה למטבח האיטלקי, למזוג כוס יין וליצור ארוחה איטלקית יצירתית משלכם. 

המלצות חמות לדירות נופש להשכרה באיטליה 

דירות להשכרה באיטליה מציעות גישה נוחה לעיירות ולכפרים המעניקים לאיטליה את הקסם האופייני לה. השכרת דירות זמינה גם בעיירות קטנות יותר כמו גם השכרת בתים בטוסקנה. כך למשל תוכלו לשכור וילת נופש יחודית על גבול אומבריה וטוסקנה – מקום המשמש כנקודת מוצא לטיולים רבים. הוילה נמצאת מול נוף מדהים והינה ייחודית ברמת הגימור שלה. תוכלו לבחור גם בוילה מקסימה על שפת אגם מג'ורה, הכוללת בריכת שחיה, וחצר עם מיטות שיזוף מפנקות ונוחות. 

בנוסף, תוכלו למצוא גם בתים להשכרה בצפון איטליה באגם גארדה. האגם הינו יעד תיירותי המושך ישראלים רבים, במיוחד משפחות עם ילדים. הסיבה לעצם ההימשכות אליו הוא מיקומו היפהפה, עצם היותו קרוב למצודות, ספא היסטורי, מעיינות חמים, ופארק שעשועים גדול ומפורסם אשר הינו התגשמות חלומם של ילדים רבים. 

תוכלו להתרשם משלל הבתים הנמצאים באגם, כמו אלה אשר נמצאים בכפר נופש קטן ומקסים. בכפר דירות נופש להשכרה שהן חדישות, מאובזרות, וכוללות אינטרנט. הן מתאימות לארבעה ועד שישה נופשים. בית הנופש בו תלונו בזמן שהותכם באזור אגם גרדה, הינו נקודת הפתיחה לטיולי כוכב שתוכלו לעשות, כך שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לאגם גארדה להציע עבורכם ועבור ילדיכם. 

מהן עלויות השכרת דירות נופש באיטליה? 

העלויות של וילות ודירות נופש באיטליה, יכולות להימצא בטווח רחב של מחירים, תלוי במיקום, בגודל ובפינוקים הנלווים לבית הנופש המושכר. כאשר מתכננים טיול אשר ידרוש השכרת בתים, כדאי לדייק את הצרכים והדרישות, כך שתוכלו לבחור את הבית המתאים לכם באופן הטוב ביותר. לפני ההזמנה וודאו האם מספר החדרים הקיימים בבית בו אתם מעוניינים מתאים ומספיק עבורכם, האם המטבח מאובזר, האם ישנה בריכה או אטרקציות אחרות אשר קרובות לבית ועוד. כאשר מדובר על מקומות מתוירים מאד, כמו אגם גארדה או טוסקנה, קחו בחשבון שיש לבחור בקפידה את התאריכים ויש להיערך להזמנה מראש זמן רב לפני הנסיעה. 

מדוע מומלץ להשכיר בית נופש באיטליה עם קבוצת חברים או משפחות נוספות? 

המחירים יכולים לנוע בין 300 יורו ללילה ועד למחירים גבוהים בהרבה. אם אתם נוסעים מספר משפחות או קבוצה גדולה יותר, תוכלו לחשב את העלות ולחלקה בין מספר האנשים. יתרונם הגדול של בתי הנופש הוא ביחס שבין האיכות מול המחיר והם יכולים להיות זולים יותר במיוחד לחופשות קבוצתיות או לחופשות משפחתיות עם ילדים. בנוסף, הודות למטבח הקיים בנכסים אלה, וליכולת להכין ארוחות באופן עצמאי, תוכלו להשתחרר מהצורך בשירות של ארוחת בוקר או חצי פנסיון הקיים במלונות. תוכלו להוזיל את העלויות אף יותר ולספק את דרישותיהם וצרכיהם של אכלנים בררנים. כך שבית נופש הוא אידיאלי עבור מי שרוצה להיות עצמאי ליהנות מפרטיות, מבלי להמתין בדלפקי קבלה, לחכות לניקיון וארוחות של בתי מלון שונים. 

בשורה התחתונה 

אם אתם חולמים על חופשה מפנקת באיטליה, אסור לכם לפספס את האפשרות להשכרת בתים באיטליה מכיוון שמדובר על חוויה ייחודית ומקסימה, אשר תישאר עמכם למשך זמן רב. 

לפרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד להשכרת צימר, וילת נופש או בית נופש באיטליה – לחצו כאן!