וילות מומלצות בטוסקנה

וילות בטוסקנה לזוגות ומשפחות 

טוסקנה היא בחירה נפלאה ליעד שאליו אפשר לקחת את כל המשפחה לחופשה ציורית וקסומה. כמובן, טוסקנה מתאימה גם לנופש אווירתי ורומנטי לזוגות החוגגים ירח דבש או אירוע מיוחד אחר. בטוסקנה תוכלו למצוא מגוון גדול של נופים, פעילויות, שמש, אוכל מצוין ויין טוב. על מנת ליהנות באופן המיטבי מהחוויה, ולספק את המרחב האפשרי הנעים לכל בני המשפחה, לרבות הילדים הקטנים, מומלץ לחפש אפשרות ללינה בוילות בטוסקנה לזוגות ומשפחות. כך או כך, תוכלו לגרום לחלל הבית להרגיש כמו הבית שלכם ממש ולהתפנק עוד משלל תוספות ושירותים שימושיים שיהפכו את החופשה עם כל המשפחה להנאה גדולה, אשר תיזכר לזמן ארוך.
לצפייה בוילות נופש בטוסקנה לחץ כאן

וילה בטוסקנה

נופש לזוגות בטוסקנה – המקום שבו האהבה פורחת והלב מתרחב 

וילות בטוסקנה עשויות לעניין גם זוגות רבים, אשר מעוניינים בבריחה קטנה מהמציאות, כך שהם יוכלו לחלום ולו רק לזמן מסוים כי אלו הם חייהם וזהו ביתם. הזוגות עשויים ליהנות מוילה כפרית באזור פורח וציורי, ומהרגשת הפרטיות המיוחדת כל כך לטוסקנה. ישנן המלצות רבות על וילות בטוסקנה לזוגות, כך שכל שנותר הוא רק לבחור מבין המגוון והמבחר, לארוז את המזוודה ולנסוע אל המקום שנחשב בין הקסומים והיפים ביותר אירופה. 

למה כדאי לבחור בוילה בטוסקנה לחופשה הבאה שלכם? 

אנו בטוחים שהשכרת וילה לחופשה בטוסקנה נמצאת ברשימת המשאלות של אנשים רבים. אין ספק שהסיבות הינן טובות וכוללות שקיעות מדהימות בגווני אפרסק, שמים כחולים, גבעות מכוסות כרמים, וריח אוויר בניחוח יסמין ולבנדר. עיירות הטרקוטה והגבעות המכוסות ערפל בבוקר הופכות את טוסקנה לבחירה הנכונה לחופשת זוגות או משפחות באיטליה. 

בנוסף להנאה מהנופים המושלמים תוכלו ליהנות גם מהאמנות המפורסמת בעולם ומיצירות מופת מפוסלות. באזורים הכפריים מסתתרים הבתים הגדולים שנראים כל כך מקסימים, כך שלפתע נדמה כי הם יצאו מתוך אגדה כלשהי. כדי למקסם את ההנאה שלכם מהפאר הטוסקני הרב, הקיים בכל מקום בלאו הכי, תוכלו לבחור מבין מגוון וילות מומלצות בטוסקנה. תוכלו לאכול, לישון ולנשום את הנופים הקסומים מתוך הוילה הטוסקנית בבוקר, בצהריים ובלילה. 

 

וילת נופש בטוסקנה

מה יש לעשות בטוסקנה ומתי כדאי לנסוע? 

בין אם אתם זוג אשר חיפש וילות בטוסקנה לזוגות ובין אם אתם משפחה אשר חיפשה וילות למשפחות בטוסקנה, לא תזדקקו לעוד הכנה מורכבת או תוכניות מסובכות למילוי זמן החופשה. אם לא בא לכם לצאת בלילה, תוכלו לנסות לבשל במטבח הוילה מנות טוסקניות ולשתות מיינות האזור המובחרים. בנוסף, יש באזור שווקים מקומיים ודוכני אוכל בכל העיירות המרכזיות. גם בכפרים הקטנים יותר תוכלו למצוא חנויות זעירות מלאות במרכיבים וחומרי גלם מקומיים וטריים. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, תוכלו אף למצוא מקומות שמוכרים כמה מפטריות הכמהין השחורות המפורסמות ביותר באזור. 

מהי העונה המומלצת ביותר לשהייה בוילה טוסקנית? 

טוסקנה היא אזור עם אקלים מתון ושטוף שמש, כך שתוכלו לתכנן את החופשה הזוגית או המשפחתית באחת מאותן וילות מפוארות בטוסקנה כמעט בכל עת של השנה. הטמפרטורות יורדות בחורף (במיוחד בלילה), אולם גם אז תוכלו לנפוש, במיוחד אם תהיו מעוניינים להוסיף יום או יומיים של סקי בהרי האפנינים. עונת השיא בטוסקנה משתלבת עם חופשות בתי הספר באירופה – ונחשבת לתקופה החמה ביותר בשנה, עם טמפרטורות קיץ שיכולות לזנק עד ל- 30 מעלות. מזג אוויר נעים יותר יהיה בחודשים מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר אשר הינם עדיין חמים ושטופי שמש, אך במיעוט תיירים, המחירים עשויים לרדת באופן ניכר לטובה. 

 

וילה עם בריכה בטוסקנה

אילו וילות אפשר לשכור בטוסקנה? 

יש מבחר רחב של וילות בטוסקנה, אשר צריכות להתאים לכם, הן מבחינת מחיר והן מבחינת גודל.  וילה בטוסקנה עם בריכה יכולה לענות על דרישות של משפחה ושל זוגות, המעוניינים בעוד סוג של אטרקציה ופינוק פרטי. קיימת עבורכם וילה מומלצת בטוסקנה אשר יכולה לענות על דרישות הבריכה והינה מרהיבה ומפנקת. בריכת השחייה של הוילה היא גדולה, כמו גם מרחבי הבית אשר יכול להכיל עד 20 נופשים. הוילה מצוידת בפינות ישיבה ופינות משחקים, כך שהיא יכולה להיות חלומם של ילדים והורים רבים. וילה מומלצת נוספת, אשר תוכל להכיל עד 13 אנשים, נמצאת על גבול אומבריה טוסקנה, מול נוף עוצר נשימה. 

בדרך כלל, הוילות הטוסקניות מאובזרות לנוחיותכם במקרר, מקפיא,  כיריים, תנור אפיה, קומקום, מכונת קפה, ומדיח כלים, כך שתוכלו לבשל את ארוחותיכם, ולמעשה מלבד קניות של מוצרים קטנים וכמובן טיולים באזור, לא תצטרכו לצאת מפתח הבית. עם זאת, מיקום הוילות יבטיח לכם גישה למיטב השירותים במקומות הטובים ביותר של האזור, אם רק תחפצו בכך. הוילות מאובזרות בסדינים ושמיכות נקיות, כריות ומוצרים ראשוניים אשר יחכו לבואכם, וישרו עליכם את אותה אווירה ביתית אשר תשמחו להרגיש בארץ רחוקה. 

כך תבחרו בחוכמה וילת נופש בטוסקנה הקסומה 

על מנת ליהנות ככל האפשר ממה שיש לאזור הכפרי האיטלקי להציע לכם, בחרו בקפידה את הווילה, כך שתתאים לצרכיכם המדויקים. וודאו כי קיימים בה מספיק חדרי שינה שיוכלו להכיל את כל משפחתכם, גינה, בריכה ופרטים מפנקים נוספים, על פי דרישתכם. כמו כן, ישנה חשיבות קריטית להזמנת הוילה מחברה אמינה, מקצועית ומנוסה בתחום זה. 

זקוקים להמלצות נוספות או סיוע באיתור הוילה המשולמת לחופשה המתוכננת בטוסקנה? צוות קוליברי הולידייס שמח לעמוד לרשותכם. בואו נשוחח!