חופשה ביוון עם ילדים

זוגות רבים מתקשים לצאת לחופשות זוגיות לאחר שהם מביאים ילדים לעולם, וזה מובן וברור. הצרכים משתנים מרגע שלתמונה מצטרפים ילדים, ולכן גם החשיבה בנוגע לחופשות משתנה. התאמת התוכן לילדים היא מתבקשת, אך השאלה היא מה הוא המקום האידיאלי שבו יוכלו גם הקטנטנים וגם ההורים ליהנות מהנופש באופן מיטבי. עבור משפחות רבות בישראל המענה לצורך זה מתגלה בדמות חופשה ביוון עם ילדים. נופשים רבים חשים כי עבורם זוהי החופשה האידיאלית, מפני שיוון מעניקה הרבה מאוד אפשרויות בילוי ואטרקציות לילדים בכל הגילאים, ומעבר לכך, מאפשרת גם להורים ליהנות מהנופש

איך אפשר לשדרג נופש משפחתי עם ילדים? 

המורכבות של חופשה עם ילדים היא ידועה לכל מי שאי פעם עשה זאת. מבחינת המבוגרים, לרוב ההתמקדות היא פחות בחופש ויותר בילדים, ובמיוחד כאשר הם קטנים. הדבר העיקרי שיש לעשות זה להתאים להם את התוכן, כך שאי אפשר באמת לבנות על בטן גב או על פעילויות למבוגרים, אלא יש לחפש פעילויות שיתאימו לילדים ולגיל שלהם. בנושא הזה, נופש עם ילדים ביוון הוא פתרון לא פחות ממצוין, היות ויוון מציעה אפשרויות מגוונות במיוחד לילדים בכל הגילאים, שיכולות להתאים גם לילדים עם תחומי עניין שונים. 

המתכון לבילוי מושלם עם הילדים בחופשה ביוון 

ילדים מגיעים לחופשה בציפיה לקצת אקשן, ויוון בהחלט מספקת את הסחורה במובן הזה (ולא רק). במרבית המלונות תמצאו פארקי מים משוגעים, מגלשות מים והרבה מאוד כיף. בנוסף, יש הרבה מאוד אטרקציות לילדים באיים השונים, כולל ספורט ימי, מצפים תת ימיים ובגדול, הרבה מאוד חוויות שתוכלו לחוות ביחד כמשפחה. גם עבור ילדים קטנים, יוון מאפשרת לקבל את המקסימום, עם אטרקציות שמתאימות לקטנטנים, ומגוון רחב של משחקיות ובריכות קטנות. כך, הם גם נהנים וגם מתעייפים, לקראת הלילה. 

לאיפה כדאי לטוס עם משפחות ביוון? 

בחיפוש אחר חבילת נופש משפחתית ביוון עולות הרבה מאוד אפשרויות. אמנם למרות שליוון יש הרבה מאוד איים תיירותיים אטרקטיביים, אך הרבה מאוד מהם מתאימים יותר לזוגות, לצעירים או לחבורות של אנשים מבוגרים, ופחות למשפחות עם ילדים. כך לדוגמה, מיקונוס שהיא יעד נפלא, אך פונה בעיקר לזוגות צעירים שרוצים לנפוש ולהירגע. זאת בשונה מהצרכים של מי שמתכננים נופש עם ילדים ביוון שזקוקים ליותר תעסוקה עבורם. לכן ההמלצה שלנו בהקשר זה היא לכוון לאיים המוכרים יותר לקהל הישראלי – רודוס וכרתים, שבהם תמצאו המון אפשרויות שונות, המתאימות לכל הגילאים. 

יוון למשפחות – האם יש דילים משתלמים ליוון? 

כיום, אפשר למצוא דילים לכרתים עם ילדים במחירים משתלמים מאוד. יש הרבה מאוד מלונות למשפחות בכרתים, אך אסור לשכוח את האופציה של השכרת וילה. חבילות נופש ליוון עם ילדים הן אטרקטיביות גם במחיר וגם בערך, אך עם וילות, אפשר לקבל חוויה אחרת, שהיא גם מעט שונה, גם יותר זולה, וגם כזו שמאפשרת להתאים את הטיול לרצונות שלכם בצורה אידיאלית. וילות הן אינטימיות יותר, מתאימות לעיתים לכמה וכמה משפחות, והחופשה היא הרבה יותר מעניינת מאשר ההמוניות שמגיעה עם מלונות גדולים. 

נופש משפחתי ללא פשרות – איפה אפשר למצוא וילה טובה באזור כרתים? 

יש הרבה מאוד וילות אטרקטיביות באזור כרתים המתאימות לנופש משפחתי מושלם ביוון, כמו הוילה המדהימה בחאניה. הוילה יוצאת הדופן הזו מציעה לא פחות מ- 7 חדרי שינה ו- 7 חדרי אמבטיה, עם בריכה ענקית ומתקנים ברמה גבוהה. הווילה מתאימה לעד 18 נופשים (כלומר, לכ- 3 או 4 משפחות), ובמטבח תמצאו מקרר, מקפיא, כיריים, תנור אפייה, קומקום, מדיח וכמובן מכונת קפה חדשנית. בחצר תמצאו פינת ברביקיו, ובעיקר תוכלו ליהנות מאחד האזורים היותר יפים ואטרקטיביים שיש לנופש ביוון למשפחות להציע, עם טברנות והרבה כיף לכל המשפחה. 

האם יש וילות טובות למשפחות ברודוס? 

חופש עם ילדים ביוון יכולה להיות כיף לא נורמלי, אם בוחרים את המקום הנכון. כמו בכרתים, גם ברודוס יש שורה ארוכה של מלונות למשפחות, וגם דירות נופש, צימרים ווילות מרהיבות שמספקות חוויה שונה ולעיתים אף משודרגת. בין כל הווילות ניתן למצוא גם וילה מקסימה באזור קאליטיס. הווילה הזו כוללת 6 חדרי שינה ו- 6 חדרי אמבטיה, והיא מתאימה לעד 8 נופשים, כלומר – משפחה אחת או שתיים לכל היותר. היא כוללת את כל האלמנטים השונים במטבח, כולל מכונת קפה, ובחצר יש מטבח משודרג ואיכותי לצד הבריכה. קליטיס מציעה גם היא חופים משודרגים, טברנות ומסעדות, והמשפחות שמגיעות לשם בהחלט יכולות למקסם את החופשה שלהן. 

איך מתכננים חופשה בלתי נשכחת עם ילדים ביוון? 

נופש משפחתי באיי יוון הוא חוויה מומלצת לכל משפחה בישראל. אם בוחרים באופציות אחרות, אתם עלולים למצוא את עצמכם במקומות שלא מתאימים לכולם, ולא מעט אנשים מתקשים עם התוכן, השפה והאוכל. המנטליות היוונית דומה מאוד לשלנו – הישראלים, ולכן, קל מאוד לילדים להתחבר למקום, ובמיוחד כאשר מוסיפים בריכות מים וספורט ימי, לצד בידור ואטרקציות המותאמים לילדים. בירור לגבי חבילות נופש עם ילדים בכרתים חייב להתחיל עם שאלות לגבי היתרונות והחסרונות של מלונות, לצד יתרונות וחסרונות של וילות נופש שונות. בסופו של דבר, כל משפחה צריכה לבחור מה שהכי מתאים לה כדי לייצר נופש ביוון עם ילדים שהוא בלתי נשכח ובהתאמה לצרכים ולתקציב העומד לרשותה. 

זקוקים להמלצות נוספות ועזרה בבניית חבילת הנופש היוונית האידיאלית עבורכם? נשמח לסייע לכם. פנו אלינו בהקדם!