צימרים בהולנד

לינה בחווה בהולנד – כל הטיפים וההמלצות 

בין אם אתם מחפשים מקום אירוח קבוצתי נהדר בהולנד עבורכם ועבור החברים, המשפחה או הקולגות – לינה בחווה בהולנד היא רעיון מצוין. לינה במקום שכזה, הינה חוויה שסביר להניח לא תשכחו במהרה. ההחלטה לטייל וללון בסביבה כפרית לא אומרת בהכרח כי עליכם לוותר על כל מנעמי ופינוקי החיים – ההיפך הוא הנכון. בתי הנופש והצימרים באזורים הכפריים של הולנד, מאובזרים להפליא וניכר כי הושקעה מחשבה בכל פרט קטן אשר יכול להנעים את החופשה של השוהים בחוות אלו. תוכלו לחוות את הסביבה הטבעית האופיינית של הולנד בצורתה הטהורה ביותר, כך גם תיהנו מזריחת שמש יפהפיה, לצד המראה הציורי של פרות וכבשים בערפל הערב.

חופשה בחווה בהולנד – חוויה יוצאת דופן 

לינה בבית חווה הולנדי, היא חלופה מיוחדת ומומלצת עבור כל מי שמרגישים כי מיצו את חוויית השהייה המהונדסת משהו בבתי מלון. כיום, נופשים רבים בוחרים לשהות בצימרים בהולנד, בכפרי נופש שונים, בתי חווה בהולנד ואף בדירות נופש למשפחות בהולנד. מתחמי אירוח אלו, מאפשרים יציאה נוחה לטיולים באזור וחזרה לנוחות והפרטיות של היחידה ששכרתם. היתרונות הגדולים הטמונים בסוג זה של לינה נובעים מכך שתוכלו ליהנות מפרטיות מלאה, תוכלו להכיר את האנשים המקומיים והתרבות המקומית מקרב, ולאפשר מרחב פתוח וחוויתי לילדים. 

הרעיון העומד מאחורי לינה בחווה בהולנד 

הרעיון מאחורי תיירות חקלאית, או לפחות כזו אשר מטרתה היא להכיר את האזורים הכפריים בהולנד (אשר תתבטא בלינה בחווה, צימר או כפר נופש) הוא בבסיסו פשוט, וטוען כי לשם היכרות עם אנשי המקום, כדאי להתארח ולהכיר אותם ולשהות בבתים הדומים לאלה שלהם. הבחירה מבין מגוון הבתים, מיקומם ואפשרויות הטיול השונות היא בחירה אישית ואינדיבדואלית. 

בעוד שישנם אנשים או קבוצות אשר בוחרים לטייל במרבית היום ולחזור בערב לאותם צימרים מומלצים בהולנד, יהיו אחרים אשר חוות נופש בהולנד מעוררת בהם רצון לעבוד קצת בהתנדבות בחווה במשך פרק זמן מסוים. פעמים רבות, יספיק לקבוצות השונות רק לשכור קוטג' באזור כפרי שבו אפשר לראות מהחלון כבשים נודדות ומראות פסטורליים נוספים שכמוהם לא רואים באף בית מלון. 

איך בוחרים את הבית המתאים ביותר? 

כחלק מחווית הלינה בהולנד, אפשר לבחור באחד מכפרי הנופש המקסימים הפזורים בה. כפרים אלה מציעים מקום לינה מפנק, אשר מאובזר במקרר, מקפיא, כיריים, תנור אפיה, קומקום, מכונת קפה ואף מדיח כלים, אבל עם אותו נוף חלומי הנשקף מהחלון. 

כך למשל תוכלו למצוא חווה מומלצת בהולנד באזור כפר הנופש ליד העיר ליידן (Leiden). בית החווה מתאים לשהייה של ארבעה עד שישה אנשים. בעוד הילדים יוכלו לשחק בפינות המשחק שיש, אתם המבוגרים תוכלו ליהנות משקט פסטורלי ורגוע. אפשרות מומלצת נוספת היא לינה בבית חווה הנמצא בכפר הנופש באזור העיר אוטרכט (Utrecht). בכפר ישנם בתים המתאימים ל- 4 עד 6 אנשים, כאשר במתחם החיצוני תוכלו ליהנות מבריכה חיצונית מחוממת וכמה פינות משחק. 

בהולנד קיים מבחר גדול של בתי קייט במתחמי חווה כפריים ופסטורליים, אך לפני בחירה בבית זה או אחר, עליכם להחליט על המיקום המדויק בו תרצו לשהות ועל הטיולים אותם תרצו לחוות בסביבה הקרובה, גודל הבית המתאים עבורכם (האם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים קטנים, האם אתם זוגות חברים וכו') והאם תהיו זקוקים לאטרקציות נוספות. כל אחת מהתשובות לשאלות הללו תוכל לכוון אתכם באופן מדויק יותר אל עבר הבית המתאים לכם ביותר. 

האם תהיו מעוניינים בקרבה לאמסטרדם? 

אין ספק שלסביבה הכפרית ישנם יתרונות רבים, אולם כדי ליהנות מכל העולמות, תוכלו לבחור באפשרות של צימרים באמסטרדם. לא מדובר על בתים או דירות באמסטרדם, אלא יותר על כפרי נופש קרובים, במרחק נסיעה מהעיר. באמצעות בחירה באפשרות זו, תוכלו לטייל באמסטרדם האטרקטיבית ולאחר מכן לחזור לסביבה הכפרית הרגועה. למשל כפר נופש מקסים וחדיש הנמצא כ- 70 ק"מ מזרחית לאמסטרדם, מציע צימרים למשפחות בהולנד המתאימים ל- 4 ועד 22 אנשים. המתחם יושב על שפת אגם מקסים, בנוסף לתעלות המקיפות את הבתים ומשרה אווירה רגועה על אף קרבתו לעיר. 

למה חשוב לשים לב כשמתכננים נופש בחווה בהולנד? 

במידה ואתם מחפשים אפשרות ללינה בהולנד בחווה, יש לבחור בקפידה את הבית בו תלונו, ואת החברה ממנה תזמינו את הבית, כדי שלא תמצאו את עצמכם מבלים את הלילה באסם על גבי ערימת חציר (אלא אם כן זה מה שאתם רוצים לעשות). כדאי לבקש לראות תמונות של הנכס אליו אתם הולכים ולברר על החברה ממנה מזמינים כי הינה אמינה, מקצועית ועומדת בהבטחותיה. סגירת כל קצוות החופשה עוד מהארץ, מאפשר לכם ליהנות באופן המיטבי מהולנד היפה. עלותם של הבתים השונים עשויה להשתנות על פני טווח רחב של מחירים. אך בהשוואה לחדרי מלון, היחס בין התמורה למחיר, ייטה סביר להניח לטובת הבתים השונים. 

לסיכום 

צימרים בהולנד למשפחות הם פתרון נפלא לחופשה משפחתית עם ילדים. אפשרות זו מתאימה במיוחד למי שמעוניינים להתרחק מהמולת בתי המלון ומהצפיפות הקיימת ברובם. כאשר נוסעים לחו"ל, ובמיוחד למדינה כמו הולנד, המשופעת במרחבים ושדות, אין טעם לראות ולהכיר רק את הצד האורבני הקיים בה. אם תבחרו ליהנות מהטבע, המרחבים, החוות והנוף הכפרי הייחודי להולנד, מבוטחת לכם ולילדיכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. 

לפרטים נוספים והכוונה בתכנון החופשה הבאה שלכם – לחצו כאן!