תכנון טיול ביוון

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לפני שטסים לנופש בחו"ל, הוא לתכנן אותו בקפידה. עם כל הכבוד לספונטניות שכבודה במקומה מונח, חופשה מוצלחת ברוב המקרים היא כזו שתוכננה לפרטים, וזה גם האתגר הגדול ביותר בתכנון טיולים ליעדים מרוחקים. דווקא בהקשר זה, לטיול ביוון יש יתרון בולט מאחר ומדובר בפנינת תיירות "קרובה לבית" שאינספור ישראלים כבר ביקרו בה. לכן תכנון טיול ביוון הוא משימה כיפית והרבה פחות מורכבת מתכנון טיולים ביעדים אחרים. זאת לאור ריבוי ההמלצות שניתן למצוא אונליין על טיולים ביוון. עם זאת, על מנת שתוכלו ליהנות מהנופש שלכם ביוון בצורה אופטימלית, כן חשוב לבחור את האי היווני המתאים ביותר עבור החופשה שלכם ואת מקומות הלינה המומלצים ביותר.

מדוע תכנון מוקדם של טיול ביוון הוא כה חשוב? 

יוון היא כאמור מאוד מגוונת במה שהיא מציעה לתייריה ולרוב, אנשים חושבים שמדובר רק במלונות משפחתיים עם הרבה בריכות, מגלשות ואוכל ללא תחתית. אף שזה בהחלט נכון, חשוב לדעת שיוון מציעה לנופשים גם סוגים שונים של חוויות, מסלולי טיול, פנינות נוף, אטרקציות ובילויים, כולל ספורט ימי, מסלולים נהדרים בטבע, טברנות, מסעדות משגעות, מוזיאונים ומה לא. טיול ליוון גם לא חייב להסתכם באופציה אחת בלבד, כאשר יש הרבה אנשים שמשלבים בין בטן גב לבין טיולי אקסטרים. ולכן, תכנון נכון הוא כל כך חשוב, הן מבחירת הבחירות המשמעותיות והן מבחינת ניצול יעיל של השהייה שלכם ביוון. 

מה יוון מציעה לתיירים שלה? 

לכל אורכה ורוחבה של יוון נופים הם משהו מיוחד. יוון היא מאוד הררית, במיוחד באיים שלה, ולכן אפשר להגיע לתצפיות יוצאות דופן, עם מסלולים מאוד מיוחדים בטבע. לכן, אנשים שאוהבים את הטבע, צריכים לדעת לפנות לפחות יום אחד לטיול בקרבת מקום. תמיד אפשר להתקשר למלון או ליצור איתו קשר, ולבקש פרטים על טיולים מאורגנים. עם זאת, כיום יש גם הרבה אנשים שאוהבים לאסוף מידע עצמאית ולייצר את הטיול שהם רוצים. כאמור, האופציות הן רבות. 

איפה מטיילים ביוון? 

כאשר אנשים שואלים את עצמם איפה כדאי לטייל ביוון השם של אתונה תמיד עולה. המלונות באתונה הם מעולים, אך האפשרות לשכור וילה בסביבתה של אתונה, היא אופציה עוד יותר מעניינת, לבטח עבור האנשים שמחפשים אחר הטיולים הרגליים הללו. כאשר טסים לאתונה, יש הרבה יותר אופציות מעניינות. כך למשל, טיול ברכב ביוון אפשר לעשות בעיקר סביב אתונה וגם מסלולי טיול ביוון שהם אטרקטיביים יותר, נמצאים לרוב סביב עיר הבירה. 

בנופש ביוון האם כדאי לוותר על האיים למען אתונה? 

הרבה אנשים טסים כיום לאיים ביוון, אך חשוב לזכור שגם אתונה היא אופציה נהדרת. בעוד האיים הם מעט מוגבלים בחוויה שהם מציעים, בירת יוון נותנת הכל מהכל – ממלונות מפנקים, דרך טברנות ומוזיאונים ועד מסלולים למיטיבי לכת. אנשים רבים כיום עושים טיול בסביבות אתונה שכן יש סביבה הרבה אזורים מיוערים והרריים, אשר נותנים לאנשים אתגר מעניין, שכולל גם תצפיות וגם הנאה צרופה מהדרך עצמה. כאשר מסתכלים על כל יוון טיול מעולה אפשר להשיג בהרבה מקומות, אך לאתונה יש את הערך המוסף. 

מתי עדיף לטייל ביוון? 

מבחינת התקופה, טיול ביוון באביב הוא הדבר הנכון ביותר. יוון היא מאוד דומה לישראל מבחינת האקלים, כך שבאביב הכי נעים ונוח לטייל בה. אם תסעו בחודשי הקיץ, ייתכן שהחום יעיק לכם על הטיול בצורה שתאלצו לוותר עליו וטיסה בחורף היא אינה פרקטית לטיולים בגלל מזג האוויר הקר. בנוסף, כאשר מתכננים טיולים עצמאיים ליוון ולא תלויים בטיולים מאורגנים או בתאריכים ספציפיים, אפשר לעשות את ההתאמות בצורה שהיא אידיאלית לכם ולרצונות שלכם. 

מה היתרונות של וילה באזור אתונה? 

מרבית האנשים בוחרים באופציה של מלונות כאשר הם טסים לאתונה, אך אסור לשכוח את האופציה של הווילות להשכרה. סביב אתונה יש הרבה מאוד וילות איכותיות שמתאימות למשפחות ולחבורות גדולות של אנשים. הווילות הן יותר זולות מהמלונות, ומעניקות חוויה אחרת שהיא אינטימית יותר, ומתאימה לאנשים שרוצים לצאת לטיולים, ופחות להישאר במלון על שפת הבריכה. כאשר מחפשים אחר וילות ייעודיות אפשר למצוא הרבה מאוד אופציות מעניינות, במקומות מאוד אטרקטיביים מבחינה תיירותית. 

היכן יש וילה איכותית מול הים באזור אתונה? 

אחת האופציות המעניינות ביותר עבור אנשים שמגיעים לאתונה, היא הווילה הזו מול הים. מדובר בווילה ענקית עם 9 חדרי שינה ו- 7 חדרי אמבטיה, אשר מתאימה לעד 20 נופשים במקביל. כאמור, מדובר ב- 4 או 5 משפחות, אשר נהנות ממטבח מאובזר מאוד ומחצר עם בריכה ואזור ברביקיו ייעודי. הסביבה בה ממוקמת הווילה נקראת אנביסוס, והיא יעד אטרקטיבי בפני עצמו, אך גם קרוב יחסית למרכז העיר, ולטברנות המפורסמות שלה. 

וילה מעניינת נוספת אשר אפשר למצוא באזור היא וילה מדהימה באזור פלופונז, כשעה וחצי נסיעה מאתונה. כל מי שרוצה להתרחק מעט מההמולה, אך עדיין להישאר במרחק סביר מהעיר, יכול למצוא את הווילה הזו אידיאלית. היא מגיעה עם מטבח מאובזר לחלוטין, פינת ברביקיו ומגרשי ספורט לצד הבריכה. היא אינטימית יותר ומתאימה לעד 9 נפשות, והיא נמצאת באזור משופע אטרקציות תיירותיות. 

כך תכנון יעיל של הטיול ביוון יסייע לכם במיקסום החוויה 

כשמדובר בנופש ביוון, הכל נגמר ומתחיל בתכנון מוקדם, וככל שמשקיעים יותר בביצוע הבחירות הנכונות וביצירת הלו"ז האידיאלי לטיול, מצליחים ליהנות ממנו יותר. 

זקוקים להכוונה נוספת והמלצות חמות שיעזרו לכם ליהנות מהנופש היווני שלכם במקסימום? נשמח לסייע לכם. פנו אלינו לפרטים!