נופש בקרואטיה עם ילדים – לשהות בוילה הנוחה באירופה

כאשר הישראלים יוצאים לנופש הם רוצים לקבל את התמורה המיטבית עבור כספם. רבים חוסכים כדי לצאת לטיול גדול בארצות הברית, אחרים בוחרים בנופש ״בטן – גב״ בטורקיה או יוון. כל שאר הטסים לחוץ לארץ אוהבים את אירופה, אולם ההתלבטות הינה המחיר: אירופה לא זולה וכאשר יוצאים לחופש עם הילדים זה כבר נהיה מורכב אף יותר.

אם רק היה בנמצא יעד אירופאי קרוב, המאפשר לטייל בו עם רכב, לראות נופים מקסימים, להנות מאקלים טוב – וכל זה במחיר משתלם שלא מכביד על הכיס. רגע, יש מקום כזה – קרואטיה.

נופש בקרואטיה עם ילדים הינו פתרון מצוין עבור משפחות המעוניינות לשלב טיול קיץ משפחתי עם עלויות לא גבוהות. קרואטיה אמנם קיימת על המפה העולמית כבר מקיץ 1991, עת החליטה להיפרד מיוגוסלביה ולהיות עצמאית, אך המלחמה שנאלצה לעבור על מנת לממש זאת היתה ארוכה ומתוקשרת ולכן לקח לנו – הישראלים – כשני עשורים לגלות אותה גם כן, וכעת ישראלים רבים בוחרים לנפוש במדינה הנפלאה ששוכנת לאורכו של הים האדריאטי ומציעה אפשרויות נופש רבות, כאשר צורת הטיול המועדפת שביניהן היא חופשה עם רכב המאפשר להגיע לכל פינת חמד.

אלו היוצאים לחופשה עם נסיעות ברכב כבר גילו שיש שתי דרכים לעשות זאת: נסיעה ממקום למקום או טיול כוכב. באפשרות הראשונה אפשר לכסות שטחים גדולים מאד ולבצע מסלול נסיעה ארוך ומקיף, אך זה גם מאלץ מעבר ממלון למלון, היסחבות עם כל המזוודות בתא המטען ממקום למקום ועוד לא דיברנו על הפריקה והאריזה מחדש בכל פעם שעוברים מלון. 

טיול כוכב הינו טיול בו מתמקמים בנקודת לינה מרכזית אחת המאפשרת לצאת ממנה כל יום ליעד אחר ולשוב אליה למנוחה ולינה. אמנם תצטרכו לשוב אליה כל יום, אולם תמיד אפשר לחזור מיעד הטיול היומי במסלול שונה מזה בו בחרתם להגיע אליו וכך יוצא לראות יותר מאותו אזור טיול יומי. בטיול כוכב אין צורך לארוז ולפרוק כל יום – יומיים, אפשר להתמקם בנוחות, להניח את הבגדים בארון ולהרגיש כמעט כמו בבית – אבל בחופש.

טיול כוכב יהיה מעולה במיוחד עבור אלו שבחרו להתמקד באזור מסוים של יעד הטיול ויאפשר להם ללון בוילה מפנקת, עם בריכה פרטית ומגוון שירותים מיוחדים – כך שניתן גם לקחת פסק זמן מהנסיעות ולנוח ברגיעה – מדובר בדבר הקרוב ביותר למלון פרטי. 


נופש משפחתי בקרואטיה – חצי האי האיסטרי

כאשר מתכננים טיול עם הילדים בקרואטיה, מומלץ מאד לקחת בחשבון את חצי האי איסטריה. מדובר באזור שהינו אידיאלי עבור טיול כוכב המשלב בין נסיעה לאטרקציות שונות ובין מנוחה רגועה בוילה פרטית מאובזרת ומפנקת.

חצי האי האיסטרי נמצא בפינה הצפון מערבית של קרואטיה ונופיו נעים בין חופי ים ארוכים ובהם מפרצים יפהפיים לבין הרי האוצ׳קה המגיעים עד לגבהים של 1400 מטרים ואשר בהם שוכנים כפרים עתיקים ומרהיבים. בפינה הצפון מערבית של חצי האי תוכלו למצוא אטרקציה שתקסום לכל משפחה עם ילדים: פארק המים איסטראלנדיה, ליד העיירה Umag, הכולל את מגלשת המים הגבוהה ביותר באירופה, את אחת מבריכות הגלים הגדולות ביותר שנבנו ושפע עצום של מתקנים ושטחים לבילוי, מופעים ואפילו הפעלות לכל חברי המשפחה.

עוד המלצה חמה – עיירת החוף Rovinj, אשר מארחת בעונת הקיץ אירועים שונים ואף פסטיבלים ססגוניים. העיירה בנויה על תוואי תלול במיוחד (אם יש לכם ילדים קטנים, מומלץ להמיר את העגלה במנשא), יש בה נמל שנראה כאילו צוייר במכחול ועבור כל מי שאוהבים סעודת דגים טובה, זהו המקום לעצור ולהנות מאחת. בין שתי העיירות שהוזכרו נמצאת עוד עיירה עתיקה ויפהפיה – Poreč, אשר גאה מאד בבזיליקה שלה שהוכרה כאתר לשימור על ידי אונסק״ו. אטרקציה שתקסום לילדים שלכם היא מסלול קארטינג באורך קילומטר בו יכולים ילדים מגיל 5 לנהוג לבדם ולהרגיש ממש גדולים.

אם נוסעים מעט צפונית מזרחית לעיירה, אפשר לבקר במערת הנטיפים Baredine Jama Grotta, בה יורדים לעומק של 60 מטרים בערך (הרבה מדרגות) וניתן לראות בה נטיפים, זקיפים, נחל הזורם בתחתית המערה (כמאה מטרים יותר עמוק מהמקום בו עומדים), יצורים שייחודיים למערה ועוד.

ישנן עוד אטרקציות רבות מספור בחצי האי הנפלא הזה, כמו האמפיתיאטרון העתיק של Pula ועיירת הקיט אופטיה, העיר הקטנה ביותר בעולם – Hum, אתרי ספא ועוד.


וילות בקרואטיה – קוליברי הולידייס

אם קרואטיה היא היעד הבא שלכם לחופשה משפחתית, בקרו קודם באתר שלנו, קוליברי הולידייס, בו תוכלו לראות מגוון אפשרויות לאירוח בוילה מרהיבה בחצי האי האיסטרי. חברתנו מחזיקה בעשרות נכסים ייחודיים אותם אנו מתגאים להציע במחירים אטרקטיביים שיהפכו את החופשה שלכם לנטולת דאגות ומשתלמת. וילה בחצי האי איסטריה הינה פתרון מושלם עבור משפחה עם ילדים, אשר יוכלו להנות מפרטיות, מבריכה מענגת ומפינוקים שונים הכוללים פינת ברביקיו מאובזרת, חיבור לאינטרנט ועוד.

תוכלו למצוא גם דירות נופש בעיר הקייט אופטיה – מיקום מעולה לאלו הרוצים לטייל גם בעוד אזורים של קרואטיה.


יש לכם עוד שאלות? רוצים לברר איתנו פרטים נוספים? התקשרו אלינו – 02-5335142, אנחנו תמיד שמחים לעזור. חופשה בהתאמה אישית זה רק קוליברי הולידייס.