דירות נופש בניס – לגלות את הריביירה הצרפתית

ניס הינה עיירה יפהפיה אשר נמצאת לחופי הים התיכון ומאפשרת לכל המעוניינים לטייל בחלקה הדרום מזרחי של צרפת, להתבסס במקום אחד נוח ולצאת ממנו כל יום ליעד אחר.

כמובן שאפשר לטייל ברחבי הריביירה ופרובאנס במסלול בו מחליפים כל יום-יומיים מלון, אך אז יהיה צורך לפרוק ולארוז בכל פעם את המזוודות, להשאירן כל היום בתא המטען של הרכב ולחשוש מפני אפשרות שייגנבו – זה לא נשמע כמו רוגע ושלווה, זו לא חופשה. 

אפשרות עדיפה היא לצאת לטיול כוכב בו מתמקמים בנקודת לינה מרכזית אחת ממנה יוצאים כל יום ליעד אחר ולשוב אליה למנוחה ולינה. תמיד אפשר לחזור מיעד הטיול היומי במסלול שונה מזה בו בחרתם להגיע אליו וכך תוכלו לראות יותר מאותו אזור טיול יומי. בטיול כוכב אפשר להתמקם בנוחות, להניח את הבגדים בארון ולהרגיש כמעט כמו בבית – אבל בחופש.

טיול כוכב בעיר ניס יהיה מעולה במיוחד עבור אלו שבחרו לטייל באזור הריביירה הצרפתית ובפרובאנס ויאפשר להם ללון בוילה מפנקת, עם בריכה פרטית ומגוון שירותים מיוחדים – כך שניתן גם לקחת פסק זמן מהנסיעות מדי פעם ולנוח ברגיעה – מדובר בדבר הקרוב ביותר למלון פרטי. 

ניס ממוקמת כך שניתן לצאת ממנה מערבה עד למארסיי, כאשר בדרך עוברים בקאן ובטולון, או מזרחה לכיוון הגבול עם איטליה וביקור בסן-רמו הקסומה.

אפשר גם לבחור בנסיעה צפונה ולבקר בחלקים של פרובאנס, להנות מניחוחות הלבנדר ומן הנופים המדהימים, או לפנות דרומה ולצאת לשייט שייקח אתכם לאורך חופי הריביירה הצרפתית ואפילו לביקור באי קורסיקה. 


ניס עם ילדים

ניס היא יעד נהדר לטייל בו עם ילדים מכיוון שהיא מציעה מגוון רחב של פעילויות הנותנות מענה לכל הגילאים ותחומי העניין. ליקטנו כמה סיבות הממחישות כיצד ניס היא יעד נפלא לביקור מהנה עם ילדים:

  1. חופים יפים: לעיר ניס יש כמה מן החופים המדהימים ביותר באזור הריביירה הצרפתית, עם מים צלולים וחול רך. ילדים יכולים ליהנות מבניית ארמונות חול, לשחק במים ולספוג את השמש בזמן שההורים נרגעים ונהנים מהנוף.
  2. Promenade des Anglais: טיילת איקונית זו משתרעת לאורך קו החוף של ניס והיא מושלמת לטיול, רכיבה על אופניים או החלקה על גלגיליות עם ילדים. בטיילת קיים שביל אופניים ייעודי ויש בה שפע של שטחים ירוקים בהם ניתן לעצור ולשחק – זהו מקום אידיאלי למשפחות לבלות יחד.
  3. פארק פיניקס: ממוקם קרוב לשדה התעופה, פארק פיניקס הינו גן בוטני עצום המהווה בית גידול למגוון רחב של צמחים ובעלי חיים. יש בו חממה גדולה עם למעלה מ-2,500 מינים של צמחים, כמו גם אקווריום, פינת ליטוף ומגרש משחקים. ילדים יאהבו לחקור את הפארק ולגלות את כל המינים השונים.
  4. מוזיאון מארק שאגאל הלאומי: אם ילדיכם מתעניינים באמנות, ביקור במוזיאון הלאומי מארק שאגאל הוא חובה. מוזיאון זה מכיל את האוסף הגדול ביותר של יצירות של האמן המפורסם, מארק שאגאל, ומציע מגוון פעילויות לילדים, כולל סדנאות, סיורים מודרכים וצייד אוצרות.
  5. מנזר וגנים של Cimiez: מנזר היסטורי זה ממוקם על גבעה המשקיפה על ניס ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר. הגנים המקיפים את המנזר הם מקום מקסים לילדים להתרוצץ ולשחק בזמן שההורים נהנים מהסביבה השלווה.

ניס אטרקציות נוספות

כמובן שניס מציעה עוד אטרקציות רבות, אשר יכולות לתת מענה לכל מיני תחומי עניין. גם אם אינן כולן מותאמות במיוחד או באופן מוצהר לילדים, הן בהחלט יכולות להיות מעניינות גם עבורם:

  1. שוק הפרחים: שוק המתקיים בכל יום בשבוע, פרט לימי שני, בליבה של העיר העתיקה בניס. המקום החל לפעול עוד בשנת 1861 ומאז הוא משמש את אנשי העיר והסביבה – כאשר יש את אלו המביאים את תוצרתם על מנת למכור, ויש את אלו הבאים לרכוש. בשוק ניתן למצוא סידורי פרחים, זרים, פרחים בודדים לפי סוגים וזנים ואף צמחים לגידול בבית. אולי לא תוכלו לקחת איתכם מהשוק שום דבר חזרה ארצה, אבל הניחוחות, הצבעים והאווירה הם אטרקציה בפני עצמם. 
  2. המוזיאון של וילה מאסנה: בעודכם פוסעים לאורך הטיילת שכבר הזכרנו, כנסו לוילה המפוארת מתקופת ה״בל-אפוק״ (התקופה היפה), התרשמו מאוסף היצירות המעניקות מסע היסטורי אל תוך עברה של הריביירה הצרפתית. עיקבו אחרי לוח האירועים שמפרסם המוזיאון, כך תוכלו למצוא עצמכם נהנים ממופע קברט באחד האולמות או קונצרט ג׳אז בגנים הירוקים.

מעוניינים ללון בניס? 

אם אתם מעוניינים לצאת לטיול מהנה שיקיף את הריביירה הצרפתית, את פרובאנס, ביקור אפשרי באי קורסיקה ואפילו קפיצה קלילה מעבר לגבול האיטלקי – ניס היא המקום האידיאלי ללון בו ולצאת ממנו בקלות כל יום לכיוון אחר. בחרתם בניס? הרשו לנו להמליץ לכם על מגוון וילות מפנקות שאנו גאים להשכיר למשפחות היוצאות לטיול ומחפשות את הרוגע והפינוק של בריכה פרטית, פינת ישיבה מענגת בה ניתן להנות בסוף היום, אינטרנט אלחוטי ועוד. 

חברת קוליברי הולידייס מתמחה בבחירת וילות ודירות נופש מהטובות ביותר שניתן למצוא, אנו מבטיחים לכם אירוח מפנק שישדרג כל יציאה לנופש משפחתי ויעניק לכם ערך מוסף בצורת תמורה מיטבית לכספכם.

יש לכם עוד שאלות? רוצים לברר איתנו פרטים נוספים? התקשרו אלינו – 02-5335142, אנחנו תמיד שמחים לעזור. למי שמחפשים דירות נופש בניס צרפת יש רק כתובת אחת: קוליברי הולידייס.