צימרים מומלצים ביער השחור – לטייל ביער המפורסם באירופה

אם יש יעד שישראלים ממש עטים עליו כאשר הם מחפשים טיול משפחתי מהנה עבור הורים וילדים כאחד, זהו היער השחור שבגרמניה. משפחות רבות מקדימות לחפש טרם הנסיעה אל היער השחור צימרים מומלצים שיהוו עבורם בסיס לטיול בסגנון כוכב. למצוא מבין מגוון עצום של צימרים ביער השחור גרמניה את האחד המובחר והמתאים ביותר, זו משימה לא פשוטה. מדובר ממש בחיפוש של מחט בערמת שחת. מתברר שישראלים רבים מעדיפים לבחור עבור טיול באזור היער השחור צימר טוב או דירת נופש שיאפשרו להם לחזור כל יום בסוף הנסיעה למעין בית מוכר, מבלי שיצטרכו כל פעם לפרוק ולארוז מזוודות או להיסחב עימן בתא המטען לאורך המסע. וילה מפנקת יכולה גם לאכלס כמות גדולה של אנשים ועל ידי כך מעניקה לא רק מרחב מפנק אלא גם תמורה מעולה למחיר.

העיירות היפות של היער השחור

קיים שפע של צימרים ביער השחור, הם נמצאים בכל פינה ובכל עיירה. לפני שבוחרים ובשלב בו מתלבטים בין בקתות ביער השחור לדירות נופש, כדאי לקחת בחשבון את הרכב המשפחה או הקבוצה שיוצאת לטיול וגם לאסוף מעט מידע כדי להכיר באופן בסיסי את העיירות השונות, מיקומן ולבחון איזו מתאימה ביותר עבור הטיול המתוכנן.

ליקטנו כאן מידע קצר על קצה המזלג שסוקר חלק מן העיירות המומלצות ביותר על מנת לחפש בהן מקום לינה. מיקומן בחלקו הדרומי יותר של היער השחור מאפשר לצאת מהן לגיחות יומיות גם לשווייץ או לצרפת הסמוכות, כמו גם להגיע בקלות לפארק אירופה – האטרקציה המשפחתית הכי מפורסמת שיש לאזור להציע. 

  1. Bernau im Schwartzwald – עיירה קסומה שראשוני מתיישביה הגיעו עוד במחצית המאה ה-11, והיא ממוקמת בעמק ירוק הנמצא בגובה של כמעט 900 מטרים מעל גובה פני הים. בעיירה קיים מוזיאון המוקדש לעבודותיו של הצייר הגרמני האנס תומא. עוד אטרקציה מקומית היא מוזיאון הרזנהוף היושב בבית חווה מסוף המאה ה-18 ובו מוצג אורח חייהם של המקומיים כפי שהיה במאה ה-19.
  2. Donaueschingen – שם העיירה מציין את קרבתה לנהר הדנובה ואכן, מיקומה נמצא בנקודה בה נפגשים שני מקורותיו של הנהר הארוך והמפורסם. איזכור ראשון להתיישבות במקום קיים כבר משנת 889 אך בשמה המוכר כיום היא מוזכרת בסוף המאה ה-13. בכל שנה, בחודש אוקטובר, מתקיים בעיירה פסטיבל מקומי למוזיקה אשר ראשיתו עוד בשנת 1921 והוא אחד מאירועי המוזיקה הוותיקים ביותר בעולם. בעיירה ישנו גם מוזיאון לאמנות עכשווית שנוסד בשנת 1941.
  3. Feldberg – מי שאוהב נוף הרים ואוויר צלול ימצא בעיירה הזו הנמצאת בגובה של 1277 מטרים את מבוקשו. העיירה נמצאת קרוב לפסגת ההר עליו היא ממוקמת ומציעה נופים מרהיבים. בקיץ העיירה מתמלאת במטפסים שבאים לטייל בהרים ואילו בחורף היא מארחת את גולשי הסקי הנלהבים. למעשה, האזור סביב העיירה הינו אתר הסקי השני בגודלו בגרמניה, אחרי אזור האלפים. 
  4. Hofsgrund – עוד עיירה ציורית בגובה של כ-1030 מטרים מעל גובה פני הים, נצבעת כולה ירוק ופרחים צבעוניים בקיץ ועוטה שלג בחורף. מיקומה של העיירה מרכזי יחסית והיא נהנית מגישה קלה לעיירות וערים כמו פרייבורג ואפילו מאפשרת קפיצה לקולמאר היפהפיה, אשר על דרך היין מעבר לגבול הצרפתי.
  5. Lenzkirch – עיירה הממוקמת בשטח גבוה, עתיר באוויר נקי ועשיר בחמצן, הנהנית ממעמד של עיירת מרפא. בזכות מעמדה ככזו, כלכלת העיירה מתבססת בעיקר על תיירות. שלטי הרחובות העשויים כתחריטים יפהפיים הפכו כבר לשם דבר והם אטרקציה בפני עצמם. 
  6. Schluchsee – עיירה ואגם בעלי אותו שם, כאשר האגם נוצר מבניית סכר גדול. בשל גובהה (930 מטרים מעל פני הים) נהנית העיירה ממזג אוויר קריר ונעים ומי האגם קרירים גם בעונת הקיץ. לפני בניית הסכר, היה במקום אגם נמוך יותר שנוצר כתוצאה מהפשרת קרחונים. האגם נגיש מאד מכל חופיו וסביבתו עתירה בשבילי הליכה ייעודיים. שימו לב – אם ברצונכם לצאת לדוג באגם, יהיה עליכם להצטייד ברישיון מתאים. 
  7. שתי עיירות ציוריות נוספות שאנו ממליצים עליהן, בשל מיקומן הנוח והאווירה הנעימה והרגועה שלהן, הן Todtnau ו- Todtmoos. כמו עיירות נוספות בחלק זה של היער השחור עליהן המלצנו, הן מאפשרות גישה קלה גם ליעדים הנמצאים מעבר לגבול עם צרפת, כגון Mulhouse בה נמצא מוזיאון רכב מרהיב.

מחפשים את בית הנופש המושלם ביער השחור?

אם אתם מחפשים צימר ביער השחור גרמניה שיאפשר לכם לטייל בנינוחות ולשוב כל יום למלון פרטי ומפנק משלכם – הרשו לנו להמליץ לכם על מגוון וילות ודירות נופש מפנקות שאנו גאים להשכיר למשפחות היוצאות לטיול ומחפשות את אותו ערך מוסף. בוילות שלנו תזכו לרוגע ולפינוק של בריכה פרטית, כמו גם פינת ישיבה מענגת בה ניתן להנות בסוף היום, כאשר בחלקן הגדול תמצאו גם פינת ברביקיו מפנקת. כל הוילות והדירות שאנו מציעים ביער השחור, כוללות אינטרנט אלחוטי ועוד איבזורים ופינוקים. 

חברת קוליברי הולידייס מתמחה בבחירת וילות ודירות נופש מהטובות ביותר שניתן למצוא, אנו מבטיחים לכם אירוח מפנק שישדרג כל יציאה לנופש משפחתי ויעניק לכם ערך מוסף בצורת תמורה מיטבית לכספכם.


יש לכם עוד שאלות? רוצים לברר איתנו פרטים נוספים? אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לטלפון שמספרו – 02-5335142, והמומחים שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום הלינה המיטבי ויציידו אתכם בשפע המלצות מועילות בהתאם לאזור הטיול בו בחרתם להתמקד. למי שמחפשים צימרים ביער השחור יש רק כתובת אחת: קוליברי הולידייס.